2024. május 30. | csütörtök | Janka, Zsanett nevenapja
 
Regisztráció 
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre
 
 
 
zenés állások
Oldal.info
 
 
 

Le Nyúl -  hasznos kampány a szellemi termékekért húsvét előtt

A Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) a közelgő húsvéti bevásárlásra tekintettel országos kampányba kezdett, hogy tájékoztassa a vásárlókat az illegális szoftver, zene és film felhasználás veszélyeiről. A jelenlegi gazdasági válságban a szellemi termékekkel kapcsolatos jogsértések elleni küzdelem és felvilágosító munka kiemelkedő fontosságú.

A HENT "Le Nyúl" kampányban Budapesten és vidéki nagyvárosokban szórólapokon keresztül próbálja meggyőzni az embereket: figyeljenek oda, hogy a megvásárolt készülékekre csak eredeti szoftver, film és zene kerüljön fel.

A kampány azért aktuális, mert a statisztikák szerint Magyarországon 10-ből 4 üzleti szoftver illegálisan kerül a számítógépekre, amely komoly károkat okoz a nemzetgazdaságnak. Az IDC nemzetközi informatikai és kutató cég által évente közzétett "Piracy Impact Study" szerint a jogszerűtlen szoftverhasználat 10 százalékos csökkenése Magyarországon több mint 1000 új munkahelyet teremtene 47 milliárd forinttal növekedne a számítástechnikai szektor - és ezzel az egész gazdaság - teljesítménye, és 11 milliárd forinttal növelné az adóbevételt.

Semmivel sem jobb a helyzet a film és zeneletöltések esetében. Jelenleg Magyarországon az internetes zene és film letöltések több mint 90 százaléka illegális, tíz DVD-ből hét nem eredeti.

A jelenlegi gazdasági válságban, amikor a csökkenő gazdasági teljesítmény és a növekvő munkanélküliség egyre nagyobb terhet ró az ország költségvetésére, a Testület szerint a szellemi termékekkel kapcsolatos jogsértések elleni küzdelem és felvilágosító munka kiemelkedő fontosságú.

A Hamisítás Elleni Nemzeti Testület vásárlókat tájékoztató kezdeményezéséhez csatlakozott a PhotoHall a Saturn és a Media Markt üzletlánc is. Utóbbi együttműködése a HENT-tel nem új keletű, hiszen saját kezdeményezésre és a HENT támogatásával 2008. decemberétől kezdve 200000 szellemi tulajdonnal kapcsolatos tájékoztató anyagot osztott szét üzleteiben a vásárlóknak. A Photo Hall a kampány új szereplőjeként összesen 73 üzletében vállalta a vásárlók tájékoztatását, támogatva ezzel a szerzői jogok védelmét.

(BrandTrend)
 

[2009.04.05.]

Megosztom:

Szólj hozzá! (Ehhez be kell lépned)
lap teteje
 
SÜRGŐS HITELEK zenész » dobos/ütős [2024.05.28.]
Alacsony kamatozású gyorshitel mindenkin egyéb [2024.05.27.]
apróhirdetés
© SirOeshImpresszumMédiaajánlatSiteMap/Honlaptérkép • RandD: Jumu

Dimash nagykoncert Budapesten
Dimash Qudaibergen, a kazak énekes , teltházas, nagyszabású,...

Horváth Tomi kilencedik Budapest Parkos koncertjén jártunk
Május 17-én kilencedik Budapest...

Éjszakai bevetésen jártunk a Totális Metállal - képriport
A bíbor legmélyebb árnyalata - Glenn Hughes (nap)szemüvegén át
Lara Fabian ismét elvarázsolta Budapestet - képek
Megnéztük a The Show - a Tribute to ABBA műsorát - képekkel
Mefisztóland a Katonában
beszámolók még