2024. május 2. | csütörtök | Zsigmond nevenapja
 
Regisztráció 
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre
 
 
 
zenés állások
Oldal.info
 
 

Hogyan ösztönözheted az érdeklődőidet vásárlásra?

Amikor webáruházat szeretnél nyitni, egy kicsit kénytelenek vagy megismerkedni azokkal a lehetőségekkel, amelyek révén több terméket értékesíthetsz. Mivel a cél nyilvánvalóan az, hogy sikeresen menjen az üzlet, ennek érdekében minden eszközt érdemes bevetni.

Ne várj arra, hogy a sült galamb a szádba repül!

A GrenT Média webáruházakat készít azok számára, akiknek valóban fontos a gyümölcsöző vállalkozás, ehhez pedig olyan szakértő tanácsokkal is el tudnak látni a meglévő szakmai tapasztalatnak és tudásnak köszönhetően, amelyeket megfogadva még sikeresebbé válhatsz. Lehetőség többféle is van, a vásárlás ösztönzésére jó módszer a remarketing és az utánkövetés.

Mi az a remarketing?

A remarketing nagyon fontos eszköz minden webshop számára. A legtöbb érdeklődő nem lesz egyből vásárló, előbb megnézi az oldalt, ismerkedik a termékekkel, megjegyzi a kedvenceit. Gyakori, hogy az első látogatás alkalmával ebből még nem lesz vásárlás, s ha nem ösztönzöd, könnyen előfordulhat, hogy később sem válik vevővé.

A remarketing segítségével nem veszíted el a látogatóidat, hanem kapcsolatot építhetsz velük azáltal, hogy üzenetet küldesz számukra, természetesen olyat, ami érdekelni is fogja őket. A releváns tartalmak mellett megszólíthatod, felépítheted a bizalmat, a többszöri üzenettel cselekvésre ösztönözheted, sőt, akár kétirányú kommunikációt is elindíthatsz.

Hogyan érdemes élni vele?

A remarketingre alkalmas módszerek többféleképpen működhetnek, az egyes látogatók vagy éppen az érdeklődés témája szerint. Míg az előbbinél minden egyes érdeklődő számára olyan tartalmat jelenítesz meg, amik a fő termékeid, addig a másodiknál annak alapján lesz összeállítva a mondanivaló, hogy mit nézett meg. Ezenfelül jól működnek a tölcsér alapú értékesítési csatornák, amelyek fokozatosan építik a bizalmat. Így példának okáért a feliratkozásért járó ingyenes termék után egy kedvezményes ajánlat is következhet, amelyek révén megismerheti a potenciális vásárló azokat a dolgokat, amelyeket tőlünk vásárolhat, legyen az akár szolgáltatás vagy valamilyen tárgy.

Létre lehet hozni listákat is többféle szempont alapján, sőt, akár terület szerinti célzásra is lehetőséged van. A leiratkozókat is megpróbálhatod újra elérni, erre nagyon jók lehetnek a célzott hirdetések. Emellett érdemes upsell ajánlatokat is kialakítani azok számára, akik egy bizonyos terméket megvásároltak, javasolhatók kapcsolódó vagy kiegészítő áruk is, amelyek nagy valószínűséggel érdekesek lesznek a számukra.

A megfelelően felépített tartalommal, amelyet kifejezetten azok számára jelenítesz meg, akiket az érdekelni fog, folyamatos kapcsolatot tarthatsz fent a vásárlóiddal, akik számára érték mindez, s szívesebben fognak rendelni olyan webáruházból, ahol megkapják a kitüntetett figyelmet. A tartalom mellett szükség van arra is, hogy az arra alkalmas szoftverekkel valósítsd meg mindezt.

[2022.07.21.]

Megosztom:

Szólj hozzá! (Ehhez be kell lépned)
lap teteje
 
SÜRGŐS HITELEK szolgáltatás [2024.04.19.]
SÜRGŐS HITELEK szolgáltatás [2024.04.18.]
apróhirdetés
© SirOeshImpresszumMédiaajánlatSiteMap/Honlaptérkép • RandD: Jumu

Megnéztük a Honeybeast koncertjét a Budapest Parkban - képekkel
Megújult Park, új dalok a...

Az elveszett fejedelmek visszatértek a Barba Negrába  - ilyen volt a Lord of the Lost koncert
Ápri...

Koncz Zsuzsa 78 évesen is rocksztár Avagy pár gondolat a múlt heti arénás buliról
A nagyok visszatértek hozzánk végső búcsút venni - Mr. Big koncerten jártunk
Megnéztük a Nyakamon a nászmenet főpróbáját a Tháliában - képekkel
Árnyékból a fénybe - Beyond the Black - Ankor koncertem jártunk
Nem jó érzés rádöbbenni, hogy minden hiábavaló - Az ügynök halála a Centrál Színházban
beszámolók még