Igazán figyelemfelkeltő lett Júlia honlapja
A mai virtuális világban lehetetlen az, hogy bármely nagyobb szórakozóhely honlap nélkül versengjen a piacon. Egy klikk és már tudhatjuk is, melyik az a hely, amely számunkra a legmegfelelőbb és legszínvonalasabb szolgáltatást tudja nyújtani.
Fiatalok százezrei nap, mint a nap az internetről szereznek információkat, így nem elhanyagolható kérdés, hogy hogyan is tervezze meg a club a honlapot. Az oldalnak hűen kell tükröznie a szórakozóhely arculatát. A szokványos, elavult, ötlettelen oldalakat nem szívesen böngészik, hisz az internet világában fontos, hogy minél mutatósabb és figyelemfelkeltőbb legyen. Ezt támasztotta alá a nagyhalászi Júlia Centrál tulajdonosa is, Albók László:
– Megítélésem szerint a sablonos, megszokott dolgok semmilyen tekintetben nem vonzzák az embereket, így engem sem, ezért nem is adom hozzá a cégem nevét vagy sajátomat. Összegezve a weboldal számomra is egy nagy kihívás. A weboldal fél éve indult és már ezer fő felett van a regisztrált tagok száma. Minden regisztrált tagnak 250 Mbájt tárhely kapacitás áll rendelkezésre, hogy elkészítse saját my page-ét. Sok-sok munka és fejlesztés várat még magára, mert bármilyen jó is lesz, soha nem lesz kész.
Remek havi mutatók
A sok munkának megvan az eredménye, hisz a juliacentral.hu havi látogatottsága közel 60-70 ezer fő, napi látogatói csúcsa pedig 8000 fölött van. Ennek köszönhetően a klub kellően népszerű és folyamatos teltházzal működik.
A 18 és 30 év közötti fiatalok leginkább a bulifotók és a különféle szolgáltatások (játékok, chat, fórumok és ismerkedési lehetőségek) miatt veszik igénybe a honlapokat, kíváncsiak arra, mikor lép fel legközelebb kedvenc Dj-jük vagy előadójuk.
Sokan nem gondolnák, de ezen honlapok mögött rengeteg marketing munka áll. Mindenkinek fontos az, hogy saját klubjának látogatottságát időről időre növelje úgy, hogy mindig valami újat tudjon nyújtani a szórakozni vágyó embereknek.
– Hegedűs Ildikó –
[2008.02.22.]