Pikáns videó! Öltözőben készült az italgyártó reklámfilmje
Február 21-től Magyarországon is látható a Heineken legújabb, The Entrance című kampányának TV szpotja, melynek célja, hogy felfrissítse a márka híres szellemiségét és kiemelje annak prémium jellegét. A 280 szereplővel készült filmet Barcelonában forgatták közel egy hétig, és először exkluzívan a Facebookon mutatták be. A TV szpot mellé, amelyben egy házibulira való tökéletes megérkezést láthatunk, a készítők 11 kiegészítő kisfilmet is leforgattak, melyekben a reklámban felbukkanó szereplők háttértörténeteit ismerhetjük meg.
Fórum- és hozzászóláskezelésre vonatkozó tájékoztatás
A hatályos jogszabályi környezet módosulása következtében a weboldal üzemeltetőjeként kötelező moderációs feladatokat kellene ellátnunk minden felhasználói tartalom (hozzászólás, fórumbejegyzés stb.) vonatkozásában.
Ezen jogszabályi előírások teljes körű és folyamatos teljesítéséhez jelenleg nem áll rendelkezésünkre megfelelő erőforrás (személyi és pénzügyi kapacitás).
Ennek következtében a fórum- és hozzászólás funkciót határozatlan időre felfüggesztjük.
A felhasználók számára új hozzászólások és fórumtémák létrehozása, illetve meglévő tartalmakhoz történő hozzászólás a mai naptól nem lehetséges.
A funkció újbóli aktiválására csak abban az esetben kerülhet sor, ha a vonatkozó szabályozás lehetővé teszi olyan üzemeltetési mód alkalmazását, amely számunkra is megvalósítható és fenntartható.