Rúzsa Magdi Shakira és Pink nyomdokaiba lép?
A tehetséges énekes, Rúzsa Magdolna kollégái, Shakira és Pink nyomdokaiba lép: a Megasztár győztesét hamarosan reklámfilmben láthatjuk, és a Pepsi termékek címkéin illetve posztereken is feltűnik.
A Pepsi „Merj többet!” filozófiáját képviselik az együttműködő felek, mely szerint ha valamit igazán akarsz, kitartással, szorgalommal és sokszor megannyi küzdelem árán elérheted, még akkor is, ha azok az út kezdetén távolinak és talán túl merésznek is tűnnek.
„Az elmúlt hónapok alatt Rúzsa Magdi nagyon sok fiatal számára vált példaképpé. Meggyőződésünk, hogy Magdi eddigi életútja és sikere is túlmutat a zene világán, s egyaránt szól a tehetségről, a küzdeni tudásról, a kitartásról. Mindarról, amit a Pepsi „Merj többet!” filozófiája megtestesít: ha valamit igazán akarsz, küzdelmek árán ugyan de elérheted. Büszkék vagyunk arra, hogy Magdit is a Pepsi sztárjai között tudhatjuk!” – nyilatkozta Barta Zsolt, a Pepsi kommunikációs vezetője.
Csak bízni kellMagdi életútja jó példa lehet azon fiatalok számára, akik kilátástalannak érzik az életüket. Kishegyesre hazatérve több tinivel is beszélt, akik azt mondták, hogy a példáján felbuzdulva tovább tanulnak, és belevágnak olyan tervekbe, amelyekről egykor azt hitték, nem sikerülhet. Ha nekem sikerült, nekik is összejöhet, csak bízniuk kell magukban - magyarázta Magdi a Színes Bulvár Lapnak.
A dalról annyit lehet biztosan tudni, hogy a zene nem egy külföldi alkotás feldolgozása lesz, hanem magyar stábbal készül el. A Megasztár győztese a Pepsi reklámfilm mellett a üdítőitalok címkéin és posztereken is feltűnik majd.
Rúzsa Magdi nagy megtiszteltetésnek érzi a Pepsi felkérését és igyekszik megszolgálni a bizalmat, remélve, hogy a mostani három hónapos kampányt követően talán további együttműködésre is sor kerülhet. 2006 Megasztár győztese jövő héten kezdi közös munkát a céggel, és nemzetközi karrier befutására törekszik.
- Bíró Zsolt (Tv2.hu és Színes Bulvár Lap alapján) -
[2006.06.06.]