2024. április 27. | szombat | Zita nevenapja

Regisztráció
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre

zenés állások
Oldal.info

Kapcsolódó cikkek
A szimfonikusok meglepetésvendége volt a Desperado
Sírva nevettek a Desperado tagjai - titkok a csapat frontemberéről, Zsoltiról
Az országhatáron túl is debütál a Desperado Zenekar
Egy óra a Desperadóval a Number1-ban
A Desperado kétszer is elérte a nyolcat
Nézd meg a  nap videóját! A Desperado úgy tűnik, cseppet sem babonás
Képgalériák
Exkluzív képek a Desperado amerikai útjáról
Kapcsolatok
Desperado

Beyoncé-fotó miatt menekülni kellett a Desperadonak - beszámoló az USA-ból

S hogy ez hogyan történhetett meg a magyar sztárcsapattal? A Zene.hu-nak elárulták! Exkluzív tudósítás következik!

New York-ban kezdték

Leszállás után, első utunk a Time Squere-re vezetett, hiszen kora este érkeztünk, és a neonreklámokkal, párját ritkító hatalmas ledfalakkal tarkított tér ilyenkor a leglátványosabb! - mondta Zsolti.

A nagy almában töltött 5 nap alatt megnézték Madame Tussauds panoptikumát, ahol a hírességek viaszszobra van kiállítva, a "Belive it or not" (Hiszed vagy nem) című tárlaton elképesztő érdekességekkel szembesül a látogató. Voltak többek között az Empire State Building legfelső emeletén - mivel ez a város legmagasabb épülete, gyönyörű a kilátás - , a Central parkban, a Brooklyn hídon.

A következő repülőút Miamiba vezetett, ahol szintén 5 napot töltött a csapat. – Kocsit béreltünk, és úgy fedeztük fel a gyönyörű óceánparti várost, majd Florida jórészét! - mesélte Betti.

Látnivalóban itt sem volt hiány! Jártak pl. a Miami Seaquariumban, ahol rengeteg egzotikus hal, cápa, tengeri tehén, krokodil, rózsaszín flamingó, papagájok, különleges hüllők és többféle delfin show látható. Elutaztak az Everglades nemzeti parkba. Itt Airboat tour-on vettek részt, az aligátorok között. (Airboat, egy olyan csónak, amit egy repülőgép motor hajt, de a propeller a levegőt hajtja...) Valamint jártak a Miccosukee Indián faluban.

Voltak a Palm-szigeten (megnézték, hol lakott egykor Al Capone) a Hibiscus-szigeten és a Star-szigeten, ahol ismert sztárok és a leggazdagabbak élnek!

Csak olyan feltétellel engedtek be minket a szigetre, ha nem fotózunk, nem szállunk ki a kocsiból és még nem is állhatunk meg. Ennek ellenére sikerült lencsevégre kapnunk Beyoncét és Jay-Z-t reggeli futása közben, amiből nagy botrány lett, mert úgy kellett kimenekülnünk a szigetről, nehogy elkobozzák a gépeinket. - mesélt a nem mindennapi ügyről Zoy!

Íme a rosszul sikerült kép a párosról és további fotók az útról

Megnézték a Bayside-t, ami Miami egyik híres kikötője és rengeteg bevásárlóközpontjának, vendéglőének helyszíne.

Elkocsikáztak Key Westre, az USA legdélibb pontjára, ahonnan csak 90 mérföld Kuba. Itt lakott egykor Ernest Hemingway, akinek a házát, valamint az 1-es út, 0 mérföldes pontját is megnézték.

Mindig máshol aludtak

Az ezt követő éjszakákat mindig más és már városban töltötték.

Kirándultunk Naples-be, Florida nyugati partjára, ahol az egyik legszebb, fehér homokos tengerpart várt bennünket, és ahol a legtöbb milliomos él az Usában. Majd Sarasotaban töltöttük az éjszakát, és itt még csak éppen kezdtünk belejönni az utazgatásba! - tette hozzá Zoy!

Másnap a keleti parton fekvő Cape Canaveral-ra mentünk, és megnéztük a Kennedy Space Centert. Itt található a Nasa űrközpontja, ahonnan az űrrepülőgépeket indítják, valamint szerelik össze. Láttunk kiállítva rengeteg űrhajót, űrrepülőgépet, kipróbáltuk az űrhajó szimulátort, és 3 dimenziós filmet néztünk az űrállomások mindennapjáról és a súlytalanságról. Hihetetlen élmény volt, még most is beleborsózik a hátam! - mesélte Zsolti.

Ezt az éjszakát Orlandóban töltöttük, ami egy gyönyörű nagyváros, tele látnivalóval! Egy gyors alvás után a Universal Stúdióban töltöttünk egy egész napot. Nyitástól zárásig! Ez egy hatalmas park, ahol eredeti filmdíszletek között lehet 3 és 4 dimenziós filmbemutatókat látni (pl. Shrek, Terminator), valamint különféle leírhatatlan, de nagyon valósághű filmbéli helyszíneken (pl. Twister) bújhatunk bele a szereplők bőrébe! Kalandos utazásokat tehettünk lélegzetelállító hullámvasutakon (pl. Men In Black, Múmia, E.T.) Részesei lehettünk meséknek, katasztrófáknak, horror jelenteteknek testközelből. - lelkendezett Betti!

Zsolti még fertőzött is…

– Nagy örömömre voltunk a Hard Rock Cafe-ban New Yorkban, Miamiban, Key Westen és Orlandóban is. Ahol jókat ettünk, és ugye látnivalónak sem utolsó! Vagyis kihagyhatatlan! Jól meg is fertőztem vele a többieket! - tette hozzá fülig érő szájjal Zsolti!

Az utolsó estét ismét a nyugati parton, Tampaban töltötték, és onnan repültek New Yorkon át, Ferihegyre.

Ezt követően Betti Olaszországban töltött egy hetet, ahol a szánkópályákat hódítottak meg, és a síelés szépségeit ízlelgette, Zsolti pedig szintén egy hétig Ausztriában snowboardozott, szinte éjt nappallá téve! Ezalatt Zoy! barátjuk már próbált az új lemez előkészületeire koncentrálni.

Hát, ezek után mit is mondhatnánk? Betti, Zsolti és Zoy! valóban nem bort iszik és vizet prédikál, ugyanis nekik tényleg "Kerek az élet!"

– zene.hu –

[2008.02.17.]

Megosztom:

Szólj hozzá! (Ehhez be kell lépned)