Az m1 tarolt Kordával és Harsányi Leventével
A Magyar Televízió új műsora, a Csináljuk a fesztivált! pénteken nézettségben maga mögé utasította a TV2-őn és RTL Klub-on ekkor futó műsorokat.
A Korda György és Harsányi Levente nevével fémjelzett dalviadal nézettsége a 18 éven felüliek körében 1 059 662 fő volt (13,5 százalék), ezzel 24,6 százalékos közönségarányt érve el. Ezzel szemben a TV2-n sugárzott Apollo13 7,6 százalékos, míg az RTL Klub filmje, a Lost 11,2 százalékos nézettséget produkált. A teljes népességet vizsgálva is megelőzte a két országos kereskedelmi csatorna filmkínálatát az m1 péntek esti programja. A nézők 11,6 százaléka, azaz 1 084 600 fő kísérte figyelemmel Korda György és Harsányi Levente műsorát.
Több mint egymillió érdeklődő
A műsorsorozatot három adás vezette fel. Az m1 csatornán január 1-jén, hajnali egytől – a késői időpont dacára is – több mint 1 millió érdeklődő, az akkor tévézők közül minden második kíváncsi volt az 1966-os, 1967-es és 1968-as Táncdalfesztiválok döntőinek dalaiból készült összeállításra. A második menetbe, az első adás egy részének ismétlésébe január 12-én több mint 1,6 millióan néztek bele. A Táncdalfesztivál legutóbbi, január 19-ei adását 1 millióan nézték, a műsor a felnőttek körében 12.4%-os nézettséget és 23%-os közönségarányt ért el, vagyis azon a pénteken este a 18 éven felüli televíziózók közel negyede a slágerparádét választotta.
Az 50 év legjobb slágerét keresikMint ismeretes, az 50 éves Magyar Televízió szórakoztató műsorsorozatot indított, amelyben a nézők választják ki az elmúlt 50 év legnagyobb slágerét.
- bíró -
[2007.01.29.]