Huszárosan indított a 90.9 Jazzy
A februárban indult 90.9 Jazzy a budapesti – érettségizett, AB státusú hallgatókat megcélzó – „prémium rádiók” között az első–második helyre jött fel a Szonda-Ipsos és a GfK Hungária májusi telefonos felmérése szerint.
A 15–49 éves korosztályban a Jazzy 4,4 százalékos napi átlagos share-t ért el, megelőzve a Radiocafét, valamint a Klub, a Bartók és a Gazdasági Rádiót is. Ebben a korcsoportban az InfoRádió vezet, 5,4 százalékos közönségaránnyal. A 15–39 éves korosztályban már a Jazzy az első, itt a Radiocafé 98,6 a második, az InfoRádió pedig a harmadik. A legalább érettségivel rendelkezők körében – az InfoRádióval holtversenyben – szintén a Jazzy vezet.
Suri Imre, a Jazzy ügyvezető igazgatója a Világgazdaságnak elmondta: példa nélküli, hogy egy új adó ilyen rövid idő alatt ekkora hallgatótáborra tesz szert. A hirdetők is megtalálják a jazz által érintett zenét játszó adót, a Jazzy az igazgató várakozásai szerint az év végére, legkésőbb a jövő év elejére eléri a nullszaldót.
VG
[2007.08.13.]