A jövőben online "járunk" koncertekre?
A nyár folyamán online is élvezhettük a Coke Club esti koncert programjait, a Morcheebára többen voltak kíváncsiak online, mint a helyszínen.
A Coke Club népszerűsítésében nagy sikerrel alkalmazott élő online közvetítés, amely széles közönség számára tette elérhetővé az esti koncertfellépések megtekintését; alkalmanként annyian kapcsolódtak be egy-egy közvetítésbe, mint amennyi például a Budapest Aréna közönsége egy nagyobb koncerten.
A Magyarországon először alkalmazott brandcasting sikerét mi sem mutatja jobban, mint például a Morcheeba közvetítés esetén generált látogatottság, amely közel tízezer egyedi látogatót jelentetett. Ettől nem sokkal marad el a Quimby fellépése sem, ebben az esetben viszont kiemelkedő az 1700 egyidejűleg „megmozgatott" online-koncertlátogató.
Átlagban hétezren kísérték figyelemmel a közvetítéseket, amelyeket első sorban a Coke Club saját honlapjáról lehetett elérni. A koncertek, illetve a rövidebb vágott anyagok visszanézhetőek az iWiW Coke Club adatlapján is.
-neointeractive-
[2007.09.12.]