Rúzsa Magdi rekordnézettséget hozott
Az elődöntőhöz képest 700 ezerrel több nézőt, összesen 2 millió 700 embert ültetett a Magyar Televízió a képernyők elé az Eurovíziós Dalverseny szombati döntőjére. Az eredményhirdetéskor az m1 volt a legnézettebb csatorna.
A szombati koncert a Magyar Televízió második leghosszabb műsora volt ebben az évben. A szombat esti show az éppen tévénéző 18 éven felüli nézők 34.7 %-t ültette le a képernyő elé. A több mint háromórás műsorfolyamba 2.7 millió fő kapcsolódott be, hétszázezerrel többen, mint az elődöntőbe. Az eredményhirdetéshez közeledve különösen sok érdeklődőt vonzott a műsor, 22.30 után a legnézettebb csatorna az m1 volt.
Egyre többen csinálnak fesztivált
Emelkedik egy másik szórakoztató műsor, a Csináljuk a fesztivált című dalverseny nézettsége is. A péntek esténként jelentkező sorozatra, amelyben a nézők választhatják ki az elmúlt 50 év legjobb dalát, azóta mind többen kapcsolnak, hogy az adásokban új feldolgozásban, új előadóktól hallhatóak az elmúlt félévszázad slágerei. A közszolgálati Magyar Televízió Szórakoztató Főszerkesztősége olyan produkciók képernyőre állításán dolgozik, amelyek minőségi alternatívát nyújtanak a lehető legtöbb korosztály számára a kereskedelmi televíziók kínálatával szemben.
- Bíró Zsolt -
[2007.05.15.]