Saját nevével fémjelzett debütáló albuma utazásra invitálja a hallgatókat üzletközpontokon, bulikon és egyéb tinédzser "bújóhelyeken" keresztül, ahol Chris számos esemény szereplőjévé válik: egy lánnyal együtt hódítja meg a táncparkettet, egy másik lány faképnél hagyja, míg egy harmadik fülig szerelmes lesz belé. Ez egy album a fiatal fiúkról, a fiatal lányokról - és a tiniszerelemről. Az albumon szereplő dalok kiválasztásával kapcsolatban Chris azt mondja, a megérzéseire hallgatott, hogy eldöntse, mi az, ami már nem fér bele, és melyek az igazán neki való trackek. "Amikor ezeket a dalokat hallom, érzek valamit. Érzem, hogy van közöm hozzájuk. Kimegyek a stúdióból, és a saját magam hallgatójává válok, kritizálom magamat." A fergeteges sikerű, "Run It" című első kislemezdalban - mely egy ellenállhatatlan, figyelemfelkeltő R&B-felvétel - Juelz Santana is közreműködik. "Tulajdonképpen azt mondom a dalban egy lánynak, hogy ha egyedül jött a partira, mutassa meg nekem, hogy szórakozik, hogy bulizik, de ha egy másik sráccal jött, arról mindenképp tudni akarok az elejétől fogva. Valójában tehát az ismerkedésről szól. Gyerünk, csináljuk!" "A "Gimme That" arról szól, hogy egy idősebb lánnyal szeretnék randizni, és igyekeznem kell, hogy komolyan vegyen. Kicsit kérkednem is kellene azzal, ki is vagyok én, persze nem túlságosan, és meg kell győznöm őt, hogy bár 3 évvel idősebb nálam, nagyon tetszik nekem, és adjon egy esélyt!" A "Young Love" című dal produceri munkálatait a The Underdogs vállalta, és szerepel benne egy részlet a hetvenes évek klasszikusából, a "Side Show"-ból, melyet egykor a Blue Magic játszott. "Ez a dal az első szerelmet állítja a középpontba, ez lesz az új tinédzserhimnusz" - mondja Chris. "Ha a fiatalok nagyon szerelmesek is egymásba, sok idős ember gondolja, hogy "Szerelem? Nem vagytok még olyan idősek, hogy éjszakára kimaradjatok!" Ők nem tudják, hogy ez a korosztály tényleg erős valós érzelmeket táplál egymás iránt, így ez a dal egy üzenet az időseknek, hogy bár fiatalok vagyunk, nagyon szeretjük egymást. Azt hiszem, ezt minden tinédzser átéli." A Dre és Vidal producerek munkája a kellemes dallamú "Yo", mely egy egyszerű dal egy fiúról, aki meglát egy gyönyörű lányt, és nem tud szabadulni tőle. "Egy lányról van benne szó, akit meglátsz egy bulin vagy egy bevásárlóközpontban. Elmondod a barátaidnak, hogy muszáj leszólítanod, de csak annyit mondasz, hééé! Ám amikor Chris Brown annyit mond, "hééé", új jelentést, új mélységet és egy egészen új érzést ad a szónak. Chris énekhangja friss és hívogató, érzelemmel teli és szárnyaló, mely új lendületet ad a zenébe vetett hitnek. Minden dalába belerejti az érzéseit, és mindig a megfelelő mértékű szenvedélyességet, mókát és nagyszájúságot rántja elő a megfelelő helyen. A zeneileg "akrobatikus" "Your Man Ain't Me"-től a gyengéd, komoly "Is This Love"-on át (melyek mindegyikét a The Underdogs producerelte) a szexi "Poppin"-ig (mely egy ifjú hölgy fizikai adottságai előtt való tisztelgés), Chris Brown tinédzserként felfedezi az élet és a szerelem sokszínűségét, és mindezt anélkül teszi, hogy túlságosan gyerekes vagy unalmas lenne. "Nem szerettem volna a szexre kihegyezni a dolgot" - mondja. "Túl fiatal vagyok. A saját korombelieknek is, és az idősebb embereknek is tetszeni akarok. Ez lehetőséget ad arra, hogy a közönséggel együtt nőjek fel, így elég, ha 20 éves koromban váltok stílust. Ám most sem akarok túl gyerekes lenni, de fel sem szeretnék még nőni..." |