A Tankcsapdát ünnepelték Siófokon
Szombat este rendezték meg a siófoki Coke Club-ban a harmadik MTV Icon koncertet. A Neoton Família és az LGT után ezúttal a Tankcsapda előtt tisztelgett 12 előadó és több, mint hatezer néző. A hatezer fő előtt adott koncerten Lukács Laciék nem zenéltek, hanem páholyból figyelték, hogyan dolgozták fel dalaikat a pályatársak.
A nyár talán legeredetibb koncertsorozatának utolsó estéjén 12 rendkívül sikeres előadó gyűlt össze, hogy saját értelmezésükben játsszák el a Tankcsapda (Lukács László, Fejes Tamás, Molnár Levente) dalait, melyek ma már nemzedéki slágereknek számítanak.
Mivel számos olyan fellépő volt, akik stílusban igen messze állnak az ikonikus debreceni triótól, meglepő produkciók is születtek. Sub Bass Monster nem csak konferált, hanem elrappelte az „Azt mondom állj!” című dalt is. Für Anikó a Mennyország Tourist-ot énekelte Roy és Ádám kíséretével, miután a srácok már kitombolták magukat az Adjon az ég feldolgozásukkal, a Ladánybene 27 pedig reggea ritmusban konstatálta, hogy „Az élet a legjobb méreg”.
Kellemes zenei csemegének bizonyult a Harcsa Veronika Kvartett jazzes értelmezése. Lovasi András az idén húszéves Csík zenekar kíséretével teremtett óriási hangulatot, felszólítva a tömeget, hogy „Üljenek a fiúk ölébe a lányok!”. A KFT többek között Rio-ba kalauzolt el, a zúzásért pedig a Brains, a Watch My Dying és a Neck Sprain felelt.
– Mi igazából nem érezzük magunkat ikonnak, de nagyon megtisztelő, hogy itt lehetünk, és ilyen remek zenekarok nyomják el a dalainkat. – jegyezte meg szerényen Lukács László, a Tankcsapda énekese.
A produkciók közül diplomatikusan nem emeltek ki egyet sem az ikonok, de az látszott, hogy a Csík zenekar és Lovasi András közös előadása közben bólogattak és tapsoltak a leglelkesebben.
Az MTV Icon koncertek mind a közönség, mind a szakma körében rendkívül kedvező fogadtatásban részesültek, ezért számíthatunk a jövő nyári folytatásra. – Nagy sikerként értékeljük, hogy olyan értékes produkciókat hoztunk létre, melyek minden alkalommal ezreket vonzottak, és megmutatták, mi minden rejlik a klasszikus slágerekben – mondta el Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketing igazgatója.
A Coke Club felkérésére született feldolgozások minőségét mutatja az is, hogy azóta több zenekar beillesztette azokat saját koncertprogramjába.
– Netaktív –
[2008.08.05.]