2024. április 27. | szombat | Zita nevenapja
 
Regisztráció 
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre
 
 
 
zenés állások
Oldal.info
 
 
 
Linkek
Forrás: www.marketinginfo.hu
Kapcsolódó cikkek
Madonna – Az új dance-királynő visszanyúl a gyökerekhez
Prince, Madonna és a Rolling Stones sem jön Budapestre
Paul McCartney és Christina Aguilera is fellép a Grammy díjkiosztón
Madonna Prágában is énekelne
Tarolt a U2 és Mariah Carey a Grammy-díjátadón
Madonna: „Rendben. Nem titkolózom tovább.”
Kapcsolatok
Madonna

Hányan látták Madonna 2005-ös koncertjét a Népstadionban?

Bár a pop nagyasszonya valójában sosem lépett fel Magyarországon, mégis a válaszadók 48%-a hallott koncertjéről. Néhány meglepő eredményt hozott a Maximize szponzorációs attitűdöt vizsgáló kutatása.

Ön ott volt tavaly a Népstadionbeli Madonna koncerten? Mert kilencen ott tomboltak az első sorban és 425-en hallottak is róla - legalábbis a Maximize Médiaügynökség internetes felmérése szerint, amelyben 881 főt kérdeztek meg. Madonna azonban még soha nem adott koncertet Magyarországon. Az ok, hogy a megkérdezettek 48%-a hallott a koncertről, a szakértők szerint abban keresendő, hogy az emberek jelentős része nem meri bevallani tájékozatlanságát, noha az eredmények névtelenek, ezért egy olyan nagyszabású eseményre, mint egy Madonna koncert mindenképpen azt válaszolja, hogy hallott róla.

2005 decemberében a Maximize felmérést készített az emberek szponzorációval kapcsolatos attitűdjeiről. Ez a marketing megjelenések egy nehezen mérhető területe, ám viszonylag nagy befektetést igényel. Ezért nem mindegy, a hirdető mire költi a pénzét. A Maximize az NRC online kutatócéggel együtt készített egy kérdőívet erről a témáról, amelyet aztán 881-en töltöttek ki.

A válaszadók nagy része úgy gondolja, hogy a cégeknek részt kell vállalniuk a kulturális értékek megőrzésében, sőt 93%-uk véli úgy, hogy szponzorok nélkül nem lehetne Magyarországra hozni neves előadóművészeket. A fokozottan támogatottabbnak ítélt területek toplistáját a kiállítások vezetik, de rögtön utána a komoly- illetve a könnyűzenei koncertek következnek.

A megkérdezettek legtöbbje a Forma1-ről, a Sziget Fesztiválról és a Budapest Parádéról hallott, azonban nem ezek voltak a leglátogatottabb rendezvények. Látogatottság tekintetében a Sziget Fesztivál csak a 400 év francia festészete és a Munkácsy kiállítás után következett a rangsorban, ezeket pedig a Budai Várban megrendezett borfesztivál és a kapolcsi Művészetek Völgye követte.

Az is kiderült a kutatásból, hogy a hosszú távú szponzorációnak van igazi értéke. Szinte mindenki tisztában volt azzal, hogy a Kapcsolat koncertet a T-Mobile támogatja vagy hogy a Forma1 egyik főszponzora a Vodafone. Viszont a Sziget Fesztivál esetében a legtöbben még mindig a Pepsit jelölték meg. A visszaemlékezések szerint meglepő módon még a Madonna koncertnek is voltak szponzorai: a Pepsi és a T-Mobile.

[2006.03.29.]

Megosztom:

Szólj hozzá! (Ehhez be kell lépned)
lap teteje
 
SÜRGŐS HITELEK szolgáltatás [2024.04.19.]
SÜRGŐS HITELEK szolgáltatás [2024.04.18.]
apróhirdetés
© SirOeshImpresszumMédiaajánlatSiteMap/Honlaptérkép • RandD: Jumu

Koncz Zsuzsa 78 évesen is rocksztár Avagy pár gondolat a múlt heti arénás buliról
Egy Koncz...

A nagyok visszatértek hozzánk végső búcsút venni - Mr. Big koncerten jártunk
2024.04.07...

Megnéztük a Nyakamon a nászmenet főpróbáját a Tháliában - képekkel
Árnyékból a fénybe - Beyond the Black - Ankor koncertem jártunk
Nem jó érzés rádöbbenni, hogy minden hiábavaló - Az ügynök halála a Centrál Színházban
A Quimby 33 év után sem hagyott fel a kísérletezéssel
Megnéztük a Triász együttes koncertjét - képekkel
beszámolók még