Az irodaköltöztetést akár élvezheted is
Az olyan sok energiát és időt felemésztő projekteknél, mint az irodaköltöztetés, olykor csak a feszült és fáradságos munkát látjuk magunk előtt. Azonban profi szakemberek segítségével igazán gördülékennyé és élvezhetővé válhat a procedúra kivitelezése.
A siker hangja zene füleinknek
A hollywoodi filmek néha tévútra terelhetnek minket, hiszen a legtöbb történés igencsak drámaian kerül bemutatásra. Ez nincs másképp az olyan nagy volumenű eseményeknél sem, mint az üzleti életben bekövetkező változások. A főszereplők az irodaköltöztetés minden mozzanatát önfeledten élik meg, és boldogan vetik bele magukat az ezzel járó feladatokba. De mi a helyzet a valóságban?
Napjainkban az efféle megbízásokat inkább a stressz, a rohanás és a kimerültség öleli körbe. A Visszuk.hu csapata évek óta azon dolgozik, hogy a vállalatok számára megkönnyítse ezt az egyébként valóban örömteli lépést. Hiszen gyakran azért helyezzük át a bázisunkat, mert a korábbi teret már kinőttük. Az ügyfelek számának emelkedésével a kapacitásunkat is növelni kell, melyhez sokszor nagyobb munkaállomás dukál.
Ennek levezénylésében segítenek azok a sokrétű tapasztalattal rendelkező, megbízható költöztető cégek, akik jól ismerik a szakma összes csínját-bínját. Az általuk kialakított ütemtervvel olyan ritmusban haladhat a folyamat, amellyel elkerülhető, hogy huzamosabb időre leálljon az irodai élet, mivel jellemzően ezt nem engedhetjük meg magunknak.
Előkészületek irodaköltöztetés esetén
Az első és legfontosabb, hogy megtaláljuk azt a céget, akikre szívesen bízzuk rá magunkat. Ehhez érdemes értékeléseket vagy korábbi véleményeket olvasni a szolgáltatóról, hogy lehetőleg ne lőjünk mellé a választással.
Több költöztető csapat is felajánlja az ingyenes helyszíni felmérés lehetőségét. Ezt célszerű kihasználni, mivel ez alkalmat teremt arra, hogy a szakemberek pontos képet kapjanak a rájuk váró körülményekről, és így tudják behatárolni a munka volumenét.
Akadnak olyan dolgok, amelyekkel mi is hozzájárulhatunk az irodaköltöztetés eredményességéhez. A jövőbeli énünk meghálálja, ha az eszközöket és dokumentumokat rendszerezve dobozoljuk be. Az elkészült pakkokat fel is címkézhetjük. Ezáltal egyszerűbb lehet a kipakolás, illetve a rakodók számára is jelzésértékkel bír, hogy melyik dobozzal kell óvatosabban bánni.
Ne feledkezzünk meg a megfelelő csomagolóanyagok beszerzéséről sem, valamint idejében értesítsük az üzleti partnereinket is, hogy megváltozott a levelezési címünk!
Mikor egyeztessünk időpontot?
Az irodaköltöztetések többségénél az a javaslat, hogy minél hamarabb, ha tehetjük, akár már egy hónappal előre jelöljük ki a dátumot. Amennyiben kifejezetten nagy mennyiségű bútort és eszközt kell mozgatni, vagy extrán hatalmas helyiségről beszélünk, tanácsos még korábban felkeresni a szimpatikus céget.
A szakemberek az egész folyamat során arra törekednek, hogy minden zökkenőmentesen és effektíven működjön, hogy a lehető leggyorsabban elégedetten érhessünk a költöztetés végére!
[2024.06.11.]