Bob Marley-sör, Justice-kóla és Bacardi-dalok a Groove Armadától
Bob Marley örökösei a reggae csillag nevével szertnének népszerűsíteni bizonyos termékekek, a Justice üveget tervezett a Coca Colának, a Groove Armada pedig zenét írt a Bacardihoz és egy éves szerződést is aláírt a világhírű rum gyártójával. Zene és a marketing kéz a kézben.
Marley kávézó?
A Marley család az elmúlt időben több ajánlatot is kapott a legendás reggae énekes nevének és számcímeinek a kereskedelmi célú felhasználására. Magyarul: az edigi egyszerű Marley-s pólók mellett megjelenhetnek a a néhai sztár nevével népszerűsített sörök, kávék, snowboard deszkák, kávézók, sőt akár hotelek is.
Bob Marley legidősebb lánya, Cedella a BBC-nek elmondta, hogy a reggae-legenda családja jelenleg egy céggel már azon dolgozik, hogy piacra dobják a termékeket.
- "Nyitottak vagyunk mindent licencelni". Majd hozzátette, hogy fő céljuk mindenekelőtt, hogy szembeszálljanak a nem hivatalos termékekkel, melyek esetlegesen csorbát ejthetnek a Marley néven (és nem utolsó sorban marha sok pénztől esnek így el az örökösök): - "Ez egy nagy üzlet a hamisítóknak. Meg akarjuk állítani ezt az őrületet, és jó termékekkel szeretnénk fenntartani és biztosítani az általunk képviselt minőséget."
Justice kóla?
A mostanában rendkívül menő francia elektroniukus duót felkérte a világ legnagyobb üditőmárkája, hogy tervezzen már egy speciális üveget a cég legújabb marketing kampányához. A két franciának sem kellett több: a tervező/kliprendező So_Me-vel karöltve megalkották az új Coca-Cola üveget.
A műnek még külön bemutatót is szerveztek néhány napja egy párizsi klubban, ahol a Justice is fellépett egy szett erejéig.
Groove Armada Bacardi?
Egy érdekes konstrukciót dolgozott ki a Bacardi és a Groove Armada: az új albumuk egy számát (regisztációért cserébe) le lehet tölteni a Bacardi B-Live oldaláról. Azonban: ha minél több ismerősödnek juttatod el a hírt (és így reklámozod a csapatot és az italt), akkor minél több számot tölthetsz le az Armada albumáról. 20 új ember jelenti az újabb ingyenes dalt, aztán 200 a következőt és a 2000 az azt követőt.
A srácok egyébként egy évre leszerződtek a a cég B-Live elnevezéső sorozatához, melynek értelmében fellépnek minden bacardis buliban (ez 5 kontinensen legalább 25 fellépést takar).
-M-
[2009.02.13.]