Bárki rocksztár lehet a zenetévé promóciójában
Éld át a zenét címmel nemzetközi marketingkampányt indított január végén az MTV Networks International. A kampány kulcseleme egy 3D-s webes alkalmazás, amellyel bárki elkészítheti saját videoklipjét.
Rock, pop, hip-hop, club vagy metál – ebben az öt zenei stílusban hozhatja létre, majd oszthatja meg ismerőseivel a saját főszereplésével készült videoklipet az a felhasználó, aki kipróbálja az MTV Networks International megbízásából kifejlesztett 3D-s webes applikációt a zenecsatorna aloldalán.
Az online program annak a január végén indított nemzetközi marketingkampánynak a része, amellyel a zenecsatorna a már harminc országban elérhető HD szolgáltatását kívánja népszerűsíteni – elsősorban a csatorna törzsközönségének számító fiatal férfiak körében.
Az Éld át a zenét program egy három szpotból álló reklámkampány kiegészítése, amelyeket 2010 novemberében és decemberében vetített az MTV.
(forrás: Kreatív Online )
[2011.02.07.]