Hasznos rendezvény zenészeknek - ne hagyd ki
Szakmai kerekasztalt tartanak a hazai zenei brandépítés múltjáról és jövőjéről.
2015. március 11-én este 19 órától a Mathias Corvinus Collegiumban zenei brandépítésről szóló kerekasztal-beszélgetést hallgathatnak meg az érdeklődők. Az intézmény média és kommunikáció szakiránya által kezdeményezett beszélgetésen elismert zenészek, zeneipari szakemberek és újságírók vesznek részt.
A zenei brandépítés tárgyú kerekasztal számos izgalmas szakmai témát jár körbe. A résztvevők választ kaphatnak arra, hogy milyen módon változott a hazai együttesek márkakommunikációja a 90-es évektől napjainkig? Stratégiai módon tervezett, vagy ösztönösebb kommunikációs jelenlét jellemzi-e a zenekarokat?
Használnak-e különleges vizuális elemeket
Használnak-e egyedi marketingcsatornákat, vagy különleges vizuális elemeket a formációk dalaik és koncertjeik promóciójára? Milyen módon változott meg a brandépítés célja napjainkra és mit tart hitelesnek a közönség? A beszélgetés folyamán a zenei márkaépítés múltjának feltárásán túl a zenei brandépítés jövőjéről is képet adnak a kerekasztal résztvevői.
Az MCC korábbi estjeihez igazodva a szervezők széles körben elismert vendégeket hívtak a beszélgetésre. A szakmai esten részt vesz Morcz Fruzsina, zenei menedzser, a Zeneipari Hivatal oktatója, Linczényi Márk, zeneszerző, oktató, és zeneipari szakember, illetve Rónai András zenei újságíró. A szakmai est további vendégei a 90-es évektől meghatározó rock banda, a Tankcsapda dobosa Fejes Tamás, illetve a kortárs hazai pop szcéna egyik legelismertebb formációja, a Mary Popkids énekes, MC-je, Kamau Makumi.
A szakmai est házigazdája és moderátora Batta Barnabás trendkutató, kommunikációs szakember, a MITTE Communications stratégiai igazgatója.
[2015.03.09.]