Valószínűleg Pinknek jutott az egyik legjövedelmezőbb házassági válság a világtörténelemben, hiszen a szenvedéseiről írt lemeze egy évvel ezelőtt a világ összes országában hatalmas sikert aratott. De ez a siker szinte semmi ahhoz képest, melyet az énekesnő azonos elnevezésű turnéjával hozott össze.
A kora tavasszal induló és még mindig tartó Funhouse turnéra – mely március 24-én Magyarországon is sikerrel dübörgött – több mint kétmillió ember volt eddig kíváncsi, ami jónéhány tízmilliódollár bevételt jelentett Pink számára. Ráadásul a 156 állomás alatt férjével is kibékült, így kijelenthetjük, hogy a Funhouse-korszak valóban tiszta mulatsággá változtatta a művésznő életét.
Nem mintha nem dolgozott volna meg érte. Korunk pop-rock életében Pink egyike azon kevés előadóknak, akikről elmondhatjuk, hogy valóban próbálnak némi természetességet hagyni imidzsükben és a showbizniszben nem csak a pénzt, hanem a művészi kreativitással járó munkát is látják. Dalait ő szerzi, dalainak van értelme, háttere, története, producerkedik, zenél, a színpadon pedig csak és kizárólag élőben énekel – igaz, ilyen hanggal ezt bátran meg is teheti.
A bizonyíték eme jeles jelzőkre pedig nem is lehetne más, mint a nemrég megjelent Funhouse Tour – Live in Australia dvd, a turnéról forgatott koncertfilm, melyet Sydney-ben rögzítettek, három teltházas koncert alatt. Itt megjegyeznénk, hogy nem lehetett túl bonyolult a forgatócsoportnak találnia néhány teltházas showt, hiszen Pink lett az eddigi legsikeresebb turnézó sztár Ausztráliában, az eladott jegyek számát nézve a szigetország 5%-a látta az énekesnő cirkuszát.
De mit is rejt magában ez a cirkusz?
Pink koncertje tele van ellentmondásokkal. A színpadkép és a kosztümök néhány dalnál (erre nagyon jó példa lehet a kezdőszám, a Bad Influence) inkább hasonlítanak egy Britney-féle csiricsáré popshowra, míg a komolyabb daloknál, mint az Ave Mary A vagy a One Foor Wrong (mindkét dal a Funhouse lemez egy-egy kislemezként nem kiadott gyöngyszeme) előhozzák a cirkusznak azt a komor hangulatát, melyet leginkább elborult művészfilmekből ismerhettünk meg.
Néha mindenhol erotikát láthatunk, ilyen a Touch Myself című feldolgozás, melyet az énekesnő magát simogatva ad elő egy kanapén, melyből később több kéz is megérinti, kényesebb helyeken is, másutt pedig a hangsúly azon van, amin mindig is lenni kell egy koncerten: a hangon.
A zongoraszóló kíséretében előadott sláger, a Family Portrait nem csak szívfacsaróan mutatja be, hogy az énekesnőben mekkora nyomot hagyott a keserű gyermekkor, de azt is, hogy ilyen hangterjedelme manapság a könnyűzenében bizony keveseknek adatott meg.
Nincs hely a lazaságnak
A legnagyobb tisztelet viszont a profizmusnak jár. Pink imázsa – mely ki tudja mennyire valós és mennyire nem – a lazaságról szól, de a lazaságnak úgy néz ki a színpadon nincs helye. Minden hang a helyén, minden mozdulat a helyén, nem csak a színpadon és a hozzá tartozó kifutón, hanem a levegőben is! A koncert fénypontja, a Sober alatt az énekesnő végig a levegőben, egy trapézon tartózkodik, nagyszerűen visszaadva a dal értelmét az akrobatikus ugrásokkal.
Talán az éppen előbb felsorolt kis ellentétpárok miatt mondhatjuk el Pink új koncertfilmjéről, hogy bárki bátran megnézheti. Aki show-t akar, showt kap, aki koncertet akar, koncertet kap. Aki csak a nagy Pink-slágereket ismeri, mindet meghallgathatja, akinek pedig csak a legutóbbi lemez van meg, az is megkapja a legtöbb számot, élőben előadva. Ha pedig nem csak a képernyők előtt ülve akarjuk élvezni a művésznő karcos hangját, a sima dvd-kiadás helyett válasszuk a deluxe-kiadást, melyhez jár egy audio-cd is, a koncert legjobb dalaival.
Érdekes érzések kavaroghatnak bennünk a koncert megnézése után. Egyrészt a rengeteg különböző hangulatú dal miatt, másrészt mert felvetődhet bennünk a kérdés, hogy Pink miért nincs úgy felkapva, mint a popszakma többi pacsirtája? Hiszen tehetsége tagadhatatlanul több. Zenéje bár kreatív, de mégiscsak tömegzene. Talán a magyarázat egyszerűbb, mint gondolnánk. Pink igazi.
Manapság pedig a hamis kell. Az énekesnő kicsit görbetükre lehet a mai könnyűzenei piacnak.
Fórum- és hozzászóláskezelésre vonatkozó tájékoztatás
A hatályos jogszabályi környezet módosulása következtében a weboldal üzemeltetőjeként kötelező moderációs feladatokat kellene ellátnunk minden felhasználói tartalom (hozzászólás, fórumbejegyzés stb.) vonatkozásában.
Ezen jogszabályi előírások teljes körű és folyamatos teljesítéséhez jelenleg nem áll rendelkezésünkre megfelelő erőforrás (személyi és pénzügyi kapacitás).
Ennek következtében a fórum- és hozzászólás funkciót határozatlan időre felfüggesztjük.
A felhasználók számára új hozzászólások és fórumtémák létrehozása, illetve meglévő tartalmakhoz történő hozzászólás a mai naptól nem lehetséges.
A funkció újbóli aktiválására csak abban az esetben kerülhet sor, ha a vonatkozó szabályozás lehetővé teszi olyan üzemeltetési mód alkalmazását, amely számunkra is megvalósítható és fenntartható.