A neten nyomul a Danubius Rádió
Most épp a rádió reggeli műsora kapott saját microsite-ot - olvashato a mediainfo.hu oldalon.
Jelenleg heti 60 ezer egyedi látogató keresi fel a Danubius honlapját, és ők átlagosan 4 percet töltenek a site-on - közölte a rádió, melynek idén tavasszal újult meg az online arculata.
A weboldal egyik, a napokban indult újítása, hogy a Danubius Pirítós a korábbi aloldala helyett önálló arculattal rendelkező microsite-ot kapott. Ezt a felületet már a megvalósítást támogató szponzor teaser kampányában is használták.
Szintén az utóbbi idők fejlesztése, hogy a rádió sorra indítja a tematikus online csatornákat. Van már a jazznek, a bluesnak, a magyaroknak, a rocknak, a világzenének, a 90-es éveknek és a Balatonnak szentelt csatorna is. Néhány napja indult el a Danubius első szponzorált netes csatornája is, a Volksbank támogatásával.
"Netes hallgatótáborunk napról-napra nő, tematikus csatornáinkat egyre inkább megismerik. Közösséget építünk a Twitter-en és a Facebook-on. Egyedi kezdeményezéseink sikerei felkeltették támogatóink figyelmét, számos fejlesztésünk velük együttműködve valósul meg" - mondta el a fejlesztések kapcsán Földes Ádám vezérigazgató.
Jelölés elindult! Ki a világ legnépszerűbb énekesnője?
- mediainfo.hu alapján -
[2009.09.29.]