Ilyen lesz a NeoFM - bemutatták a logót
Az országos zenei rádió működtetése kapcsán kitűzött cél a nívós zenei tartalom mellett a kulturális és igényes műsorszolgáltatás, és az üzletileg is rentábilis működés biztosítása. Az új csatorna az eddiginél igényesebb szórakoztatást ígér, s bemutatta logóját is.
Az EST Media Group (EMG) és a radiocafé alkotta FM1 Konzorcium az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) döntése szerint elnyerte az ország 81 százalékát lefedő (nagyobbik) országos rádiós frekvenciát. „Egy országos zenei rádió működtetését kezdhetjük meg 2009. november 19.-től, a NEO FM elindításával, ahogyan azt a pályázatban is vállaltuk”- erősítette meg Kádár Tamás, az EMG ügyvezetője.
Az országos zenei rádió működtetése kapcsán kitűzött cél a nívós zenei tartalom mellett a kulturális és igényes műsorszolgáltatás, és az üzletileg is rentábilis működés biztosítása.
Nyitottak vagyunk az újszerű megközelítésekre
Az EMG korábbi tapasztalata bebizonyította, hogy a magyarországi médiafogyasztók nyitottak az újszerű megközelítésekre, formátumokra, a szokásostól eltérő megjelenési formákra. A paradigmaváltást felvállaló országos rádió egy tartalmasabb, izgalmasabb és „emberközelibb” formátumban működhet november 19.-étől.
Az FM1 programtervében vállalta, hogy az országos rádió első adásnapjától kezdve a magyar zene aránya legalább 35 százalékos lesz, továbbá hogy a hallgatói érdeklődést is kielégítő, színvonalas közszolgálati műsorszámok aránya eléri a 30 százalékot. Egy országos kereskedelmi rádió hatékonyan egészíti ki az EMG ismert brandekkel rendelkező média-portfólióját, a sales-house modellre épülő értékesítési struktúra pedig már most is sikeresen működik a társaságnál.
„Nagy öröm és lehetőség számunkra, hogy a pályázaton két magyar tulajdonban álló vállalkozás kapta a legmagasabb pontszámokat.”- emelte ki Kádár Tamás.
Isten Veled Sláger, Üdv NeoFM
- zene.hu -
[2009.11.04.]