December 13-án a francia elektro egyik legismertebb formációja, az Air.
A francia zenekar roppant frappáns módon saját nevébe rejtette el azt a három szót, ami tökéletesen leírja zenéjük hangulatát. Hiszen a levegő mellett az „AIR” egy olyan mozaikszóként is felfogható, ami az Amour (szerelem), Imagination (képzelet) és Reve (álom) szavakból áll össze. A névvel való játék még ennél is bonyolultabban értelmezhető, hiszen olyan, mintha már a nevükkel meghatározták volna későbbi karrierjüket.
Francia eredetüket megcsillantó, de mégis a nemzetközi karrier érdekében angolul született számaik az egész világ figyelmét a francia elektronikus zenére irányították 2000 környékén. A szintén francia Daft Punk mellett ők egy hasonlóan előkelő státuszra tettek szert az elektro zenei szintéren, bár a Daft Punk egyértelműbb talpalávalójához képest az AIR zenéje talán abban változatosabb, hogy otthon is lehet hallgatni.
A Nicolas Godin és Jean-Benoit Dunckel duettje 1995-ben állt össze. Mindketten versailles-i származásúak, mégis Párizsban találkoztak először egyetemi tanulmányaik során. 1995-től kezdődően több számot, remixet és egy EP-t is kiadtak, mégis debütáló albumuk a Moon Safari csak 1998-ban jelent meg. Ezen az albumon találhatóak azok a slágerek, amik világszerte ismerté tették a francia elektronika nagyköveteit. A „Sexy Boy”, vagy „Kelly Watch the Stars” a világ több pontján óriási siker lett és akkoriban az MTV is rongyossá játszotta a hozzájuk készült klipeket. Ezután jött a Premier Symptomes, ami a régebbi AIR számokat gyűjtötte össze.
A 2001-es 10000 Hz, Beck vendégszereplésével, továbbrepítette a kettőst az élő legendává válás felé, amit aztán 2004-es Talkie Walkie-val el is értek. A 2007-es Pocket Symphony megjelenésekor már mindenki tudta, hogy az AIR egyedi hangzásvilágával már nem csak a francia, hanem az egész világ elektro zenéjének egyik legmeghatározóbb szereplője. Az évek során sikerült tökéletesíteniük azt az álomszerű, éteri zenei világot, amely bármilyen keményebb nyugtató reklámzenéjeként is jól funkcionálna és leginkább talán a 70-es évek szintetizátorokat fetisizáló előadóiból (Jean Michel Jarre, Vangelis), valamint a pszichdelikus rock stílusjegyeiből táplálkozik. Az AIR az első előadók között volt, akik a most már talán unalmassá is váló retro hullámot megelőzve kezdtek analóg szintetizátorokat használni. Mindezt ráadásul nem öncélú módon, hanem egy teljesen tudatos és egyedi hangzásvilág megteremtésének érdekében tették.
2009 októberében új albummal jelentkezik a duett „Love 2” címmel, ami egy új színt hozhat a Justice és a Simian Mobile Disco által fémjelzett, a francia elektro másodvirágzását jelentő stílusba. A régebbi dalok mellett tehát az új album számai is felcsendülnek december 13-án a Pecsában.