Madonna újabb meglepetése - jópofa fotóval
Madonna megint megcsinálta! A Louis Vuitton reklámkapmánya után Madonna újra kamerák elé állt, de ezúttal a Dolce & Gabbana arcának szerepét vállalta el – elég elképesztő módon.
Az énekesnő, aki 2009-ben nagyszabású fotózáson volt már francia kávéházban ücsörgő üzletasszony, fiatal szeretőket hajkurászó díva és agyonphotoshoppolt tündérke, most a lehető legegyszerűbb és a tőle legtávolállóbb arcát mutatja – a háziasszonyt. Háziasszony, aki D&G-ruhákban mosogat. Nagyobb paradoxont nem is kaphattunk volna mástól, nem de?
A divatcég nyári és tavaszi kollekciójának új fotóit Steven Klein, Madonna jó barátja készítette, a legnagyobb titokban, minden koncepcióról szóló információt elhallgatva. Éppen ezért nézhettek nagyot a rajongók a Vanity Fair magazin képeire, amiken kedvencüket nem elképesztő vad pózokban láthatták, hat lámpával megvilágítva és élre vasalt ruhába bújtatva, hanem konyhapulton ülve, spagettit eszegetve – méghozzá kézzel!
A meglepetés után persze hamar jött a magyarázat. A D&G páros dizájnerei már az újság hasábjain beszámolták arról, hogy miért is lett olyan egy, a felső tízezret öltöztető divatcég új kollekciójának reklámja, mint egy mosogatógélt promotáló hirdetés. A tervezők elmondásuk szerint az olasz neorealizmus filmjeinek hangulatát akarták visszaadni, melyben Madonna az erős érzékiséget mutatja meg, Anna Magnani bőrébe bújva.
Az alany tökéletes volt, hiszen Madonna már több interjújában is kifejtette vonzalmát az olasz filmkultúra iránt.
A hangulat a magyarázat után pedig tényleg egyértelmű. Ahogy a siker biztossága is. Ki ne állna meg ugyanis majd nyáron egy olyan üzlet előtt, aminek elején Madonna éppen mosogat?
Olvass tovább: 10 dolog, amit nem tudtál Madonnáról
- Kanicsár -
[2010.01.05.]