Az énekesnőre egymilliárd ember volt kíváncsi
Lady Gaga az első előadó, akinek három videóklipjét összesen egymilliárd ember nézte meg az interneten, megelőzve ezzel még a Twilight Saga ott látható változatát is - írja a Prim Online.
Miközben Lady Gaga teljesítményének minőségéről megoszlanak a szakmai vélemények, mindez szemlátomást nem befolyásolja az énekesnő-dalszerző népszerűségét.
A videók népszerűségéhez azért az előadó személyén kívül minden bizonnyal hozzájárul azok látványos kivitelezése is.
Az egyik elemző cég adatai szerint a "Poker Face-t" 374 606 128, a "Just Dance-t" 272 941 674, a "Bad Romance-t" pedig 360 020 327 néző látta eddig a világhálón. Ehhez képest a Twilight vámpíros szériát mindössze 980 millióan, Soulja Boy rapper klipjeit pedig 860 millióan tekintették meg az interneten.
Kis kérő: Ez volt egykor a sláger 15. - 1993-ban milliók hallgatták a dalt
Lady Gaga és csapata jó üzleti érzékkel igyekszik pénzre váltani a népszerűséget: az énekesnő legújabb, "Telephone" című 9 perces videóklipjében olyan márkák hirdetései kaptak helyet, mint a Monster Headphones, az LG, a Virgin Mobile, a Diet Coke, a Chanel, a HP Computers, a PlentyOfFish.com, a Polaroid, a Wonder Bread, és a Miracle Whip.
Nézd meg a maratoni klipet.
- Prim Online -
[2010.03.28.]