Zöld Pardon ügy: megszólal a tulajdonos
Először volt országzászló, aztán közvéleménykutatás, most a telefonálásokra hivatkozik az önkormányzat. Teljesen érthetetlen, és igazságtalan az, ami a Zöld Pardon ellen folyik. Nincs a 11. kerületben értékelhető panasz, amire vizsgálatot indíthatnának - mondta Kővári Zsuzsa a Zöld Pardon egyik tulajdonosa a Reggeli Gyorsban, aki személyesen ment be megnézni a bejelentéseket, csakhogy nem talált egyet sem.
A kerület nem hosszabbítja meg a Zöld Pardon bérleti szerződését, az önkormányzat a panaszok sokaságára hivatkozik.
Kővári Zsuzsa elmondta, már csak azért is érthetetlen az önkormányzat indoka, mivel évek óta telefonos szolgálatot működtetnek és őrjáratot éppen a környéken élők nyugalma miatt. Ezen a nyáron telefonon 5 panasz érkezett, egyik sem a Zöld Pardonra - mondta a résztulajdonos. "Nagyon sokat foglalkozunk azzal, hogy a legkevesebb mértékben zavarjuk a lakókat, folyamatosan mérjük a zajszintet, az idei 8 zajszintmérés mindegyike a határérték alatti volt" - hangsúlyozta Kővári Zsuzsa.
Nyomj egy tetsziket, ha szereted a zenét.
Takarítjuk a környéket is, a 18 év alattiakat zöld kártya rendszerrel engedjük be, itt van éjszakai villamos járat, tehát buli után valóban hazatudnak menni a fiatalok, és közel-távol nincs lakóépület - tette hozzá.
Sokat tettünk a magyar zenei kultúráért, a fiatalok biztonságos szórakozásért, Újbudáért. Erre egy önkormányzatnak inkább büszkének kellene lennie - vélte Kővári Zsuzsa, aki kételkedik abban, hogy tudnak olyan másik helyet mutatni a Zöld Pardonnak, amely ugyanilyen adottságokkal bír.
Lájk, ha bírod a ZP-t
(Klubrádió)
[2011.08.18.]