Meglepően rövid! Nem szereti a hosszút az énekesnő - menedzsere
A barbadosi szupersztár menedzser állítja, hogy a mai zeneiparban ha valaki csak három-négy évente jelentet meg új albumot, az nem életképes a piacon. „A srácok folyton új anyagot akarnak hallani” – mondta Jay Brown, aki a gyönyörű énekesnő boldogulását tinédzserkora óta igazgatja.
„Azt hiszem, az embert egyszerűen elfelejtik, ha csak minden harmadik évben dob a piacra albumot” – fejtette ki, miközben a 23 éves énekesnő készülő, sorban a hatodik lemezéről beszélt, melynek címe Talk That Talk.
Rihanna eddig több mint 20 millió eladott lemezzel büszkélkedhet világszerte, mobil stúdióban veszi fel az új számait, miközben turnézik. Ennek köszönhető, hogy tartani tudja szigorúan előírt ütemtervét: évente egy lemez.
„Ez nem azt jelenti, hogy agyon hajszoljuk őt. Ő csak bemegy a stúdióba, mert szereti csinálni” - mondta a sztár menedzser, aki egyébként Jay-Z Roc Nation nevű cégében is tevékenykedik. Hozzátette, hogy meglátása szerint az albumok mostanában fel vannak fújva, és túl hosszúak – szükségtelenül. Az ideális összeállítás szerinte Sarah McLachlan 1997-es albuma, a Surfacing: a Grammy-győztes munka 10 dalt tartalmaz, és nem hosszabb, mint 41 perc.
Ezt akkor adták ki, amikor a lemezkiadó vállalatok még lelkesen törekedtek a legjobb ár-érték arány megtalálására, és ezért a CD-ket maximálisan 80 percesre tervezték.
Megkezdődött a visszaszámlálás:napokon belül itt az új album! Addig is egy kis ízelítő: így metrózott Rihanna Londonban!
Napjainkban a legnagyobb példányszámban eladott nemzetközi slágeralbumok közül egy-kettő - mint például Amy Winehouse Back To Black és Adele 21 című lemeze – már jóval rövidebb játszási idővel készült. Ehhez a szemlélethez alkalmazkodva tervezték meg Rihanna Talk That Talk-ját is, amit összesen 35 percig élvezhetnek a rajongók.
„Mikor arról döntöttünk, hogy mely dalok kerüljenek rá, nem számoltam a perceket és másodperceket. Csak arra törekedtem, hogy ami felkerül rá, az mind sláger legyen” – magyarázta a lemezkészítés hátterét.
Az albumot csütörtökön mutatták be újságírók előtt Londonban, stílusa egyfajta elegye az eurodance-nek, az R&B-nek és a reggae-nek. Az új korong november 18-án jelenik meg a Mercury gondozásában.