2024. június 23. | vasárnap | Zoltán nevenapja
 
Regisztráció 
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre
 
 
 
zenés állások
Oldal.info
 
 
 

Zseniális ötlet! Romantikus segítség a Heinekentől - próbáld ki

Egyedi és ötletes meglepetést talált ki a népszerű sörgyár a szeretet és szerelem ünnepére. Serenade néven alkalmazást indított az egyik legkedveltebb közösségi portálon, hogy összehozza az egymásra vágyókat, vagy csak egy jó tippet adjon a romantikus vallomáshoz.  

A kezdeményezés a márka második nemzetközi, The Date, azaz a Randi című reklámfilmjén alapul. Az új alkalmazás személyre szabottan készít – humoros - szerenádot a kiszemelt hölgynek vagy úrnak, melyet aztán el is lehet küldeni a kedvesnek, egyben randira hívni őt.

A programot – mely húsz nyelven érhető el – úgy tervezték, hogy terjessze a szeretetet és mosolyt csaljon az emberek arcára. A Szerenádnak köszönhetően felnőtt fogyasztók milliói előtt áll nyitva a lehetőség, hogy részt vegyen és megalkossa saját szerenádját a Heineken Facebook oldalán.

Csatlakozz, ha szereted a zenét.

Az alkalmazás része a sörgyártó Open Your Mind elnevezésű kampányának, amely nagyra becsüli és ösztöni a felnőttek fogyasztási szokásait. Azután látott napvilágot, hogy nemrég megjelent a The Datne című kampányfilm, melynek középpontjában egy férfi és egy nő legendás randevúja áll átszőve a ’60-as évek Bollywood számával, Jaan Pehechaan Ho by Mohammed Rafi-jával.

Az alkalmazás révén a megalkotott szerenádokat ugyanez a banda játsza el, hozzá egy kis videoklip is dukál. „A Szerenádot úgy tervezték, hogy leveszi azt a terhet az emberek válláról, amit a másik fél randira hívása jelent. Vicces, interaktív és garantáltan jó benyomást kelt” – mondta Cyril Charzat, a Global Heineken Brand vezetője. „Elkötelezettek vagyunk a felnőtt fogyasztóink irányába on és offline egyaránt. A Serenade egy pozitív példája annak, hogy is képzeljük mi ezt.” – tette hozzá.

A program – melyet egy reklámügynökséggel közösen fejlesztettek – képes arra, hogy csupán 4 kattintással hozzon létre személyre szabott randikérő meglepetést. Aki elküldi ezt a dalt választottjának, nincs más dolga, mint várni az igent, vagy a nemet a meghívásra.

Próbáld ki, klikk a bannerra.

Attól sem kell tartani, hogy ugyanazt a meghívást küldenénk el két személynek: a variációk száma ugyan nem végtelen, de 640 különböző dal biztosan a szerelmesek rendelkezésére áll.

Lájk, ha kedveled a sört, vagy éppen szerelmes vagy.

-kiko

[2012.02.15.]

Megosztom:

Szólj hozzá! (Ehhez be kell lépned)
lap teteje
 
SÜRGŐS HITELEK szolgáltatás [2024.06.20.]
SÜRGŐS HITELEK szolgáltatás [2024.06.18.]
apróhirdetés
© SirOeshImpresszumMédiaajánlatSiteMap/Honlaptérkép • RandD: Jumu

10 éves lett a Mamma Mia! musical a Madách Színházban - képriport
A Madách Színház 2014-ben...

Megnéztük az 80s Disco Retro Festivalt a Budapest Parkban - képekkel
Hazai és nemzetközi...

Tátott szájjal az Esti Kornélon
Őrületes Palaye Royale koncert a Barba Negrában
Megnéztük a Hungáriát a Puskásban - képekkel
Nagyot szólt a Dinamit 45 éve! - képriport
Először koncertezett Magyarországon a Jelusick
beszámolók még