Egymilliónál is többen nézték az eurovíziós döntőt
A hazai elektronikus pop egyik legjobbja, a Compact Disco képviseli Magyarországot és a Magyar Televíziót az 57. Eurovíziós Dalfesztiválon, miután megnyerték A Dal című hazai válogatót szombaton este. Az m1 az eurovíziós döntővel ismét legyőzte a kereskedelmi csatornákat: az élő adást 1 millió 15 ezren nézték végig.
Az mr2 Petőfi Rádió felfedezettje, a Compact Disco képviselheti Magyarországot és a Magyar Televíziót a májusi Eurovíziós Dalfesztiválon.
A zenekar kifejezetten a hazai pályázatra írt számmal, a Sound of our Hearts című dallal nyerte meg a hazai válogatósorozatot, amelyre több mint kétszázan jelentkeztek tavaly decemberben. A Dal című háromrészes élő műsorsorozat nézettsége adásról adásra nőtt, az m1 a két elődöntővel és a tegnapi döntővel is igen komoly nézettségi sikereket könyvelhetett el.
Nézd meg itt hogyan értékelték az előadók produkcióikat.
A műsor átlagos nézettsége 1 millió 15 ezer fő volt, a tévénézők 20,8 százaléka, azaz minden ötödik néző az m1-et választotta szombaton, a Dal közvetítése alatt. Az AGB Nielsen adatai szerint az m1 a hazai döntő idősávjában a teljes népességben és a felnőttek körében is megnyerte a nézettségi versenyt.
Nyomj egy tetsziket, ha szereted a zenét.
A kétórás műsorfolyam idején az m1-re közel 2,5 millióan kapcsoltak oda legalább 1 percre. A műsor a 18-49 évesek körében is nagyon jó eredményt ért el: a közönségarány a fiatalabb célcsoportban is 17,1% lett.
Bővebben a döntőről ITT. [2012.02.12.]