A legkiválóbb márkák között a Petőfi Rádió
A Petőfi Rádiómegkapta a Superbrands 2012 elismerést.
Az elismerés pozitív visszaigazolás nemcsak az adókon dolgozó munkatársaknak, hanem a hallgatók és az üzleti partnerek részére is - olvasható a közleményben.
Az összegzés felidézi, hogy a Petőfi Rádió az elmúlt években több száz olyan hazai és külföldi előadót mutatott be a közönségnek, akiknek a zenéjét eddig a magyar hazai rádiós piacon egyáltalán nem vagy alig játszották. Emellett külön hangsúlyt fektettek a fiatal hazai tehetségekre.
Nyomj egy tetsziket, ha szereted a zenét.
A Petőfi Rádió közszolgálati feladata a minőségi zenei kínálat biztosítása, mely a poptól a világzenéig, a rocktól a lounge-on át az urban zenékig terjed, ezzel az adó továbbra is alternatívája tudott maradni a kereskedelmi rádiókban megszokott zenei kínálatnak. A Petőfi Rádió a műsorszolgáltatáson kívül nyilvános koncerteken mutatja be a legkedveltebb hazai koncertzenekarokat és előadókat, saját színpadaival pedig a nagyobb fesztiválokon is jelen van.
Márciustól új műsorok indultak: a Talpra magyar című reggeli zenés ébresztő, az Egész úton hazafelé című délutáni "hazakísérő" műsor, az Ej, mi a COOL? - minden, ami menő és "petőfis", valamint a Vadonat, amely máshol még nem hallott magyar újdonságok műsora.
[2012.07.03.]