Első lett a Billboard Social 50-es listáján - mely a YouTube, a Vevo, a Facebook, a Twitter és a MySpace legnépszerűbb előadóit rangsorolja a barátok, rajongók, feliratkozók heti nézettségeit és a dalok lejátszási adatait figyelembe véve – Skrillex – adta hírül a magazin internetes oldala.
A nevét körülvevő állandó pezsgés és az elektromos tánczene (EDM) előtérbe kerülése Amerikában hatalmas rajongótábort állított Skrillex mögé, és a zenész hűen a követőihez kitartott választott zenei stílusa mellett, nem ment el mindenféle népszerű irányzatok felé, csak hogy a lemezeladásait növelje. És az őszintesége látszólag kifizetődött, hiszen a negyedikről az első helyre ugrott a Billboard magazin Social 50-es listáján, ahol 54. hete tanyázik.
Skrillex kanadai Full Flex Express Turnéja július 13-án kezdődött torontóban, és az EDM legnagyobb neveit vonultatja fel (Diplo, Grimes, Tokimonsta and Pretty Lights).
Az EDM-re általánosan jellemző egyfajta zenei közösségvállalás, melyben az egyes előadók szerepet vállalnak a másik előre jutásában. Valószínűleg ez a helyzet Skrillex és a turné többi szereplője között is. Diplo és Skrillex például gyakran dolgoznak együtt, Pretty Lights-nak és Tokimonsta-nak pedig az online közösködések terén van nagy tapasztalata, amivel a Uncharted (a feltörekvő zenészek) listáján jutnak szerephez.
Bizonyítva a közösséggel szembeni elhivatottságát, Skrillex július 10-én hivatalos Youtube csatornáján hozta nyilvánosságra egyik dalának remix változatát Birdy Nam Nam-mal, ezzel hívva fel a figyelmet a francia dj-csapat Jaded Future nevű albumára, melyet július 17-én dobtak piacra. A Goin In című videó 1,7 milliós nézettséget generált, összességében pedig 11,8 millió néző volt kíváncsi Skrillex-re az aktuális lista hetében. A Facebook-on, Twitter-en és Youtube-on regisztrált rajongótáborához pedig adott héten több mint 213 ezren csatlakoztak.