Kiugró nézettséget hozott az X-faktor második adása
Majdnem kétmillióan választották az X-Faktort szombat este.
Kiugró nézettségi mutatókat produkált az X-Faktor 2012 második adása. Azonban nemcsak az X-Faktor 2012, hanem az RTL Klub összes főműsoridős adására igaz ez, hiszen megnyerte a nézettségi versenyt a Barátok Közt, A gyanú árnyékában, a Híradó, a Házon kívül, a XXI. Század és a Brandmánia is.
Lájk, ha érdekel az X-faktor.
Töretlen a népszerűsége az X-Faktor 2012-es, harmadik szériájának. Már az első adás is remek nézettségi mutatókkal zárt, ám a második adásnak ezt is sikerült túlszárnyalnia. A szombati, második válogató adását a tévénézők 53,9 százaléka követte nyomon a 18-49-es korcsoportban, mely mutató igazán kiemelkedőnek mondható. Ezzel az X-Faktor 2012 második adása az idei év legnézettebb műsora lett.
A teljes lakosságban majdnem kétmillióan, pontosan 1981057-en (45,4% SHR) döntöttek úgy, hogy a piacvezető kereskedelmi csatorna tehetségkutatóját választják, míg a 18-49-es korosztályban 840593-an követték figyelemmel a tehetségek színpadra lépését.
Nézd vissza a 2. válogató valamennyi - köztük Lorettáét - produkcióját ITT.
- zene.hu -
[2012.09.10.]