Döbbenetes felvétel: zenére választ gazdát egy kölyökkutya!
Egy kölyökkutya és egy ló csodálatos barátságát mutatja be az a sörreklám, ami Passenger Let Her Go című slágere tesz még meghatóbbá. A Budweiser január végén közzé tett videójában hét darab Clydesdale fajtájú ló kapott szerepet, és néhány labrador kölyök, a még tökéletesebb hatásért.
Ahogy mondani szokták, a „cukiságfaktor” az egekbe szökik, amint a főszereplő pihe-puha szőrgombóc újra és újra átszökik választott barátjához, a szomszédos farmon lakó lóhoz. A ló sármos gazdája pedig rendre visszaviszi a kutyatenyésztő szomszéd-nőhöz.
Lájk, ha kedveled a retro dalokat.
Az idill azonban megtörni látszik, amikor a kutyát gazdához adják, aki annak rendje és módja szerint kocsijában kívánja hazaszállítani… De akkor jönnek a csodálatos Clydesdale-ek, és…
… a többit nézzétek meg a videóban ITT!
A jól bevált recept egyszerű: végy egy állatot, vagy épp többet, adj hozzá némi romantikát, egy kis izgalmat, és máris kész a figyelemfelkeltő, mindenkit lábról levevő űbercuki videó.
A Budweiser azonban továbbment: honlapján a főszereplő, nem mindennapi lovakról is bővebb felvilágosítást ad.
Mind a heten öt évesek és heréltek. Mindegyiküket a Budweiser Clydesdake tréning telepén képezték ki a new hampshire-i Merrimack-ben a tavalyi év folyamán. Itt tanulták meg például, hogy hagyják magukat fogatban hajtatni. A reklámban való szerepléshez azonban extra kiképzésre volt szükség.
Tévés debütálásokra két hónap alatt készítette fel őket egy tréner. Azért tartott ilyen sokáig, mert ezek a lófajták mindössze 20-30 percig képesek koncentrálni.
A felkészülést követően maga a forgatás már csak három napig tartott.
-kiko-
[2014.04.19.]