Saját üdítőmárkával állt elő a népszerű előadó
Saját üdítőmárkát alapított Jay Z. A szénsavas italt 40/40-nek nevezte el és „Arnold Palmer-szerű” ízben kínálja – írta meg a Consequence of Sound. Az Arnold Palmer a jeges tea és a limonádé keveréke, és egy amerikai golf játékosról kapta a fantázianevet.
A 40/40 ugyanakkor Beyoncé férjének azonos nevű, new yorki klubjára utal. Az üdítőitallal a „sportolni-szerető férfiakat” célozzák meg.
Jay Z-nek nem ez az első próbálkozása az italpiacon, korábban a D'Ussé konyak márkával is dolgozott együtt.
Lájk, ha kedveled a szerelmes dalokat.
A rapper nemrég készítette el az X Ambassadors és Jamie N Commons Jungle című számának remixét. A mixben helyet kapott a Beats is Dre-től, ami a futball világbajnokság hirdetési kampányában vett részt.
Jay Z arról szövegel benne, hogy „sipping champagne from the world cup” - vagyis „pezsgőt kortyolni a világ kupából” -, miközben a Brazíliában tapasztalható vitákra is utal, mondván: „especially when your own country treats you like an infidel”, azaz „különösen, amikor az országod úgy kezel, mint egy hitetlent”.
Az X Ambassadors New York-ból származik és korábban olyan nevekkel dolgozott együtt, mint az Imagine Dragons és Eminem a Wicked Ways című dalban.
Jamie N Commons pedig egy brit előadó, aki tavaly jelentette meg Rumble and Sway című EP-jét, és szintén dolgozott Eminemmel és feltűnt a Desperation című dalban is nemrég megjelent albumán.
Mindeközben Jay Z és Beyoncé nemrég jelentették be On The Run elnevezésű közös turnéjuk első európai állomásait. A turné idén nyáron az Egyesült Államokban hódít. Európában az eddig ismert dátumok között egyelőre két párizsi est szerepel, szeptember 12-én és 13-án a Stade de France-ban lépnek fel.
-kiko-
[2014.06.22.]