2024. szeptember 27. | péntek | Adalbert nevenapja
 
Regisztráció 
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre
 
 
 
zenés állások
Oldal.info
 
 
 
Kapcsolatok
Magyar Állami Operaház

Rangos díjakat kapott az Operaház

Két díjat nyert az Opera Cannes-ban október 2-án, este, vállalati filmek fesztiválján. Abszolút győztesként a legjobb zenéért járó Fekete Delfin-díjat nyerték el, a legjobb imázsfilm kategóriájában Ezüst Delfin-díjat, ezzel a versenyben a legjobbak közt végzett a Magyar Állami Operaház. A díjakat Ókovács Szilveszer főigazgató, Turkovics Monika marketing- és kommunikációs igazgató, Gulya Róbert zeneszerező, Gács Tamás rendező és Végh Endre kreatív igazgató vette át.

A Cannes Corporate Media & TV Awards vállalati filmeket díjazó versenyére 725 pályázat érkezett be a világ különböző pontjairól, a gálaesten Cannes-ban összesen 36 kategóriában díjaztak mintegy 100 munkát. Az imázsfilm kategóriájában a Magyar Állami Operaház olyan megrendelőkkel versenyzett, mint a Red Bull, az Audi vagy a Hong Kong Shanghai Hotel. A kiemelkedő alkotásokat a zsűri Ezüst Delfin-díjjal, a legjobbakat Arany Delfin-díjjal jutalmazta minden kategóriában.

Nyomj egy tetsziket, ha szereted a zenét.

Az ötödször megrendezett fesztiválon a világ kiemelkedő vállalati filmjeit, online és televíziós dokumentumfilmjeit gyűjtik össze. A filmes, marketing- és kommunikációs szakemberekből álló nemzetközi zsűri 36 tagú, tagja többek közt a digitális tartalomgyártással 30 éve foglalkozó Peter Beck, a Svájci Filmszövetség elnöke, Zbigniew Zmudzki, a Peter and the Wolf című, Oscar-díjjal jutalmazott animációs rövidfilm producere és Michael Kögler Emmy-díjjal jutalmazott televíziós tartalomgyártással foglalkozó szakember.

˝Ahol kinyílik a világ˝

Az Operaház április 9-én bemutatott, a 2014/2015-ös évadot beharangozó első imázsfilmje mozgalmas, szürreális vizuális világgal és fantasyfilmekből ismerős látványelemekkel a lehető legszélesebb közönségréteget szólítja meg, de kiemelt célja, hogy olyan fiatalok számára is vonzóvá tegye az operát és a balettet, akik még nem találkoztak e műfajokkal. A kisfilm szervesen illeszkedik az Opera 3 évvel ezelőtt megkezdett reklámkampányába, ami újrapozicionálja az intézményt. A kampány plakátokkal, két kisfilmmel, hozzájuk kapcsolódó kiadványokkal és online tartalmakkal hívja fel a figyelmet arra, hogy a klasszikus balett és az opera ma is izgalmas, élő és mindenekelőtt szórakoztató műfaj. Az Operaház új imázsát az Ahol kinyílik a világ szlogen foglalja össze. A Cannes-ban díjazott imázsfilmet a YouTube-on közel 81 ezerszer töltötték be, a Facebookon 2500-an osztották meg, ami több mint 600 ezres elérést hozott.

A nyertes film: 

- Opera Sajtó -

[2014.10.05.]

Megosztom:

Szólj hozzá! (Ehhez be kell lépned)
lap teteje
 
SÜRGŐS HITELEK szolgáltatás [2024.09.26.]
SÜRGŐS HITELEK szolgáltatás [2024.09.23.]
apróhirdetés
© SirOeshImpresszumMédiaajánlatSiteMap/Honlaptérkép • RandD: Jumu

Megnéztük a Valmar nyárzáró koncertjét a siófoki Plázson - képekkel
Rengetegen...

Megnéztük Korda György és Balázs Klári 2024-es koncertjét is a Budapest Parkban
A tavaly...

Vissza a jövőbe - Nick Carter elbűvölt minket a Barba Negraban
Rebecca: képzelet és valóság határán
Megnéztük a Follow the Flow-t a Budapest Parkban - képekkel
beszámolók még