Violetta négyszer lép fel Budapesten - jegyek itt
A világ legnépszerűbb ifjúsági sztárja, Violetta szereplőtársaival augusztus 29-én és 30-án Budapesten ad négy koncertet!
A The Walt Disney Company bejelentette, hogy az óriási érdeklődésre való tekintettel még egy Violetta Live koncert kerül megrendezésre, melynek fő fellépője Martina Stoessel. Jegyek már kaphatók, a negyedik koncert pedig augusztus 30-án, vasárnap 14:30-kor kezdődik majd.
A Violetta Live turné már megérkezett Európába; Spanyolországban, Madridban rendezték meg az első, nyitó koncertet, több mint 10 000 nézővel.
A BUDAPEST KONCERTEK
DÁTUM
|
VÁROS
|
HELYSZÍN
|
IDŐPONT
|
2015. augusztus 29.
|
Budapest
|
BUDAPEST ARÉNA
|
14:30
|
2015. augusztus 29.
|
Budapest
|
BUDAPEST ARÉNA
|
19:30
|
2015. augusztus 30.
|
Budapest
|
BUDAPEST ARÉNA
|
14:30
|
2015. augusztus 30.
|
Budapest
|
BUDAPEST ARÉNA
|
19:30
|
Belépők 9.900,- forinttól a www.livenation.hu weboldalon keresztül március 20-tól megvásárolhatóak. Az új koncertre is kaphatók limitált számban exkluzív csomagok. Az előadással kapcsolatos további részletek a www.disney.hu/violetta-live -on.
A Violetta Live keretében a tévésorozat eredeti szereplőgárdája lép majd fel, beleértve Violettát alakító Martina Stoesselt. Martina mellett láthatjuk még élőben a színpadon Jorge Blancót (Leon); Diego Dominguezt (Diego); Facundo Gambandét (Maxi); Mercedes Lambrét (Ludmila); Candelaria Molfesét (Camila), Samuel Nascimientót (Broduey); Alba Rico Navarrót (Naty) és Ruggero Pascquarellit (Federico).
A szereplők a Violetta sorozat 1. és 2. évadának kedvenc slágereit adják elő, és hallható lesz a 3. évadból az „En Gira” is. A vadonatúj showt egy kilenctagú, energikus tánccsoport teszi tökéletessé, valamint egy öttagú együttes kíséri lenyűgöző díszletek és világítás mellett, látványos koreográfiával, szenzációs technikai elemekkel és lélegzetelállító új jelmezekkel.
• 240 négyzetméteres HD LED rendszer, 3 mozgó hajlított LED képernyővel
• Szenzációs vizuális effektek, köztük hó- és konfettiágyúk, valamint tűzijáték
• A közönség felett repkedő előadók
• Több mint 130 munkatársból álló produkciós csapat
• 8 kamion szállítja a koncert felszerelését a turné különböző állomásai között
Az első koncertturné, a Violetta In Concert, Paraguayban, Asunciónban indult 2013 szeptemberében, majd Európában összesen 62 előadást adtak Spanyolország, Olaszország és Franciaország 15 városában. A turné keretében összesen közel egymillió jegy kelt el, amely több mint 200 előadást jelentett 12 különböző országban. A turnét egy speciális koncertfilm mozis bemutatója követte, amely tartalmazta a teljes előadást valamint a rajongók számára lehetővé tette, hogy betekintést nyerjenek az élő koncertturné kulisszái mögé is.
A harmadik televíziós évadjánál járó Violetta szédületes sikert aratott mindenhol, ahol megjelent. Az első gyerek-szappanoperának nevezett produkció Violetta tiniéletének dramatikus fordulataival lebilincselte a nézőket. A történet szerint többéves európai tartózkodása után a tehetséges tinédzser szülővárosába, Buenos Airesbe visszatérve énekkel és tánccal győzi le az útjába kerülő kihívásokat. A 15 nyelvre lefordított Violetta több mint 40 millió nézőt vonzott 2014 áprilisa és júniusa között. Violetta a 6-14 éves lányok első számú kedvencévé vált Belgium déli részén, Franciaországban, Olaszországban, Lengyelországban és Spanyolországban.
Violetta tarol
A tévésorozat kiegészítéseként Violetta óriási sikerrel jelent meg több terméken is, például divatcikkeken és kiegészítőkön, lakberendezési tárgyakon, papírárukon, játékokon, szépségápolási és elektronikai termékeken, valamint könyvként és magazinok formájában. Több mint három millió Violetta könyvet és egymillió Violetta naplót adtak el csak az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika). A Violetta sorozat szereplői többszörös platinalemezes sztárok, a lemezeladások száma már a két milliót is meghaladta világszerte.
Violetta több mint 350 milliós YouTube nézettsége több országban még Justin Bieberét is meghaladja, például Olaszországban, Spanyolországban és Franciaországban.
Charlie Coleman - a The Walt Disney Company EMEA Violetta marketing-alelnöke - azt nyilatkozta: „Noha a Violetta tévésorozatként indult, már a kezdettől fogva világos volt a potenciálja, hogy más területeken is sikereket érjen el. Mivel a zene és a tánc minden epizód szerves része, az eredeti szereplők élő koncertje az első turné során lehetővé tette a Disney számára, hogy a Violetta közönségére gyakorolt vonzerejét még intenzívebbé tegye. A spanyolországi, olaszországi és franciaországi élő koncertekre adott lehengerlő rajongói reakciók után a Violetta Live teljesen új koncertélményt nyújt, lehetővé téve az európai Violetta-rajongóknak, hogy a Violetta sztárjait élőben láthassák, ahogy kedvenc dalaikat előadják a színpadon”.
[2015.03.17.]