Új klippel jelentkezett a közössségimédia hazai kiválósága
A DJ és ügyvezető közösségimédia-specialista Melinda számára 2017 áprilisa mérföldkő.
Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel. Selector Emka 2008 óta zenél. 2015-ben a Melinda által alapított és vezetett Klausz Social Group kétszer is elnyerte a Magyar Marketing Szövetség szakmai elismerését, a „Marketing Gyémánt” védjegyet. Selector Emka Petőfi Rádió DJ verseny TOP10. (2012.) ésMiller Soundclash, TOP10. (2015.) díjas.
A DJ és ügyvezető közösségimédia-specialista Melinda számára 2017 áprilisa mérföldkő: a napokban került piacra első albuma a Social Life, első klipje azonos címmel azonos címmel, és megjelent Megosztok, tehát vagyok – Szakértői kérdések és válaszok a közösségi médiáról című könyve
„Célom, hogy megismertessem az embereket a közösségi média területeivel, és bővítsem zenei műveltségüket. Tudjuk például, hogy Bob Marley előtt volt Max Romeo, vagy hogy van olyan műfaj, hogy skinhead-reggae? A marketing területén szeretném megmutatni, hogyan használjuk okosan és tudatosan a közösségimédia-felületeket. Számomra a marketing és a zene egyaránt szerelem.” - mondta Klausz Melinda