2025. december 5. | péntek | Vilma nevenapja
 
Regisztráció 
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre
 
 
 
zenés állások
Oldal.info
 
 
 

Ákos50 köntösbe bújt a népszerű ital

A magyar márka úgy döntött, a sportszponzoráció mellett idén először a zenei platformon is megszólítja a fogyasztókat és termékeinek kiváló minőségét tovább erősítve együttműködésre lépett a magyar zenei élet egyik legkiválóbb alakjával.

A hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót az idén 5. születésnapját ünneplő, fiatal magyar brand, a XIXO. A többszörös Magyar Brands és Superbrands díjas italmárka a jeles alkalmat a legnagyobb hazai élsportolókkal készült kampánnyal és Magyarország egyik legnépszerűbb előadóművészének koncertsorozatával ünnepli meg. A XIXO ebből az alkalomból limitált szériás, egyedi dizájnnal ellátott zöld teát is piacra dobott.

5 évvel ezelőtt indult hódító útjára a HELL ENERGY Magyarország Kft. márkája, a XIXO, és azóta is egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Az AC Nielsen Piackutató Kft. mérései alapján a száz százalékban magyar brand jegesteái már 2017-ben piacvezetői pozíciót szereztek a legnagyobb súlyú kereskedelmi csatornában. 2018 első harmadában pedig már a teljes magyar kiskereskedelmi hálózatban mind darabszám, mind volumen (liter) alapú eladásokat tekintve a XIXO az első számú brand. (Forrás: AC Nielsen).

A siker, vagyis a XIXO jegesteák népszerűségének titka a kiváló minőség iránti elkötelezettségben rejlik, valamint abban, hogy folyamatosan bővülő portfólióját elérhető áron kínálja fogyasztóinak, mellyel egyre szélesebb körben tudja kiszolgálni a vásárlói igényeket. A XIXO jegesteái és szénsavas italai tavaly szeptembertől már az iskolai büfékben is kaphatók. Ennek az az oka, hogy a termékek nem tartoznak a Neta törvény hatálya alá, mivel energia- és cukortartalmuk a megengedett határértéken belül helyezkednek el.

A XIXO szívügye a tehetséges magyar sportolók támogatása, éppen ezért idei reklámkampányában olyan kiváló sportolókkal dolgozott együtt, mint Szász-Kovács Emese, olimpiai bajnok párbajtőrvívó, Lékai Máté, Mikler Roland és Ligetvári Patrik, a Telekom Veszprém és a magyar válogatott kézilabdázói, Hosnyánszky Norbert, olimpiai bajnok vízilabdázó, valamint Märcz Tamás, a Magyar Férfi Vízilabda válogatott szövetségi kapitánya. A márka nem titkolt célja ezzel is szimbolizálni termékeinek prémium minőségét – az együttműködés párhuzamot von a kiváló sportolók nemzetközi szinten elért eredményei és sikeressége, valamint a XIXO, mint hazai márka által rövid idő alatt elért sikersztori között.*

A magyar márka úgy döntött, a sportszponzoráció mellett idén először a zenei platformon is megszólítja a fogyasztókat és termékeinek kiváló minőségét tovább erősítve együttműködésre lépett a magyar zenei élet egyik legkiválóbb alakjával.

 „Kevés olyan művész van ma Magyarországon, akit több évtizeden át, korosztálytól függetlenül rengetegen szeretnek, tisztelnek és követnek. Kovács Ákos ezen személyek egyike, aki idén töltötte be az 50. életévét és ennek megünneplését nem is tervezhette volna stílusosabban, mint egy koncertturnéval. A XIXO is a neves esemény mellé állt és legújabb termékét, a Citrus Green Tea Zerot egyedi, Ákos50-es köntösbe bújtatta. A limitált kiadású dobozon, amely a készlet erejéig lesz kapható majd a teljes Spar, Auchan és Metro hálózatban, valamint a független kisboltokban, végigkövethető a zenész harmincéves pályafutása.” – mondta el Fodor Imola Lilla, a XIXO marketingigazgatója. 

*A gyönyörű snittekből álló, közel 1 millió megtekintésnél járó egyperces reklámfilm, a forgatás és a kampányhoz készült képek fotózásának kulisszái mögé az alábbi linkekre kattintva tekinthetnek be.

[2018.06.23.]

Megosztom:


Fórum- és hozzászóláskezelésre vonatkozó tájékoztatás

A hatályos jogszabályi környezet módosulása következtében a weboldal üzemeltetőjeként kötelező moderációs feladatokat kellene ellátnunk minden felhasználói tartalom (hozzászólás, fórumbejegyzés stb.) vonatkozásában.
Ezen jogszabályi előírások teljes körű és folyamatos teljesítéséhez jelenleg nem áll rendelkezésünkre megfelelő erőforrás (személyi és pénzügyi kapacitás).

Ennek következtében a fórum- és hozzászólás funkciót határozatlan időre felfüggesztjük.
A felhasználók számára új hozzászólások és fórumtémák létrehozása, illetve meglévő tartalmakhoz történő hozzászólás a mai naptól nem lehetséges.

A funkció újbóli aktiválására csak abban az esetben kerülhet sor, ha a vonatkozó szabályozás lehetővé teszi olyan üzemeltetési mód alkalmazását, amely számunkra is megvalósítható és fenntartható.

Megértésüket köszönjük.

Zene.hu csapat

2025.11.10

 

lap teteje
 
apróhirdetés
© SirOeshImpresszumMédiaajánlatSiteMap/Honlaptérkép • RandD: Jumu

Családias, meghitt hangulat és nosztalgia Nenaval a Barba Negraban
Október 21-én fergeteges...

IL VOLO - 17 éve énekelnek együtt, megnéztük
Felejthetetlen koncerttel tértek vissza...

A legenda, Blackie Lawless  a Barba Negraban - W.A.S.P. koncerten jártunk
Flitteres csuhák, diszkógömb és fityula az Erkelben
Lángolt az MVM Dome - Parkway Drive koncerten jártunk
Cukik és hogy hörögnek - A Hanabie. zúzott ismét Budapesten
Calum Scott varázslatos világa az MVM Dome színpadán
beszámolók még