2024. december 31. | kedd | Szilveszter nevenapja
 
Regisztráció 
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre
 
 
 
zenés állások
Oldal.info
 
 
 

Kérdések, amelyekre a honlapunknak muszáj választ adnia az eredményességhez

Milyen kérdéseket célszerű megválaszolni a honlapunkon annak érdekében, hogy a weboldal kellő hatékonysággal szállítsa az eladásokat vagy pedig az egyéb célkonverziókat? A cikkben erre igyekszünk választ adni.

Vagyis meg fogjuk mutatni azokat a gyakori kérdéseket, amelyek a honlapunk látogatóit jó eséllyel foglalkoztatják. Arra is kitérünk persze, hogy miért kiemelten fontos ezeket a kérdéseket előrelátóan megválaszolni.

Kérdések, amelyek a honlapra érkező látogató elméjében kapásból megjelennek

A Rackhost webtárhely szolgáltatásával épített honlapokkal együtt minden egyes weboldalnak van egy úgynevezett hajtás feletti része. Ez az a szekció, amit az oldalra érkező látogató kapásból meglát. Ha itt nem sikerül megragadni a figyelmét, akkor nagy eséllyel angolosan fog távozni, méghozzá vásárlás vagy feliratkozás nélkül.

Ennek a proaktív elkerülése végett muszáj megválaszolni azt a kérdést, hogy miért is kellene továbblapozni az oldal felületén? A hajtás feletti rész elsődleges célja tehát felkelteni az érdeklődést, majd pedig elérni a továbbgörgetést.

Hogyan teheti a termékünk vagy szolgáltatásunk könnyebbé az emberek életét?

A legfontosabb kérdés, amit előbb vagy utóbb minden egyes érdeklődő fel fog tenni magában. Bármit is igyekszünk elérni vagy eladni a honlapunk segítségével, ezzel a kérdéssel bizony proaktív módon szükséges foglalkozni.

Méghozzá frappánsan, lényegre törően és egyértelműen megválaszolva. Még jobb, ha a látogatókat foglalkoztató problémákat, illetve célokat és vágyakat is sikerül összefűzni a honlapon feltüntetett szövegegységekkel.

A sikeres online eladás kulcsa ugyanis megérteni azt, hogy az emberek egy szebb jövő reményében vásárolnak. Csakis az olyan termékek és szolgáltatások mellett fogják tehát letenni a voksukat, amelyek egy szebb jövőkép reményével kecsegtetnek. Nekünk pedig ennek a felvázolása kiemelten fontos feladatunk a honlap összeállításakor.

További lényeges kérdések, amelyekre a honlapunknak választ kell adnia

Ha megvan az érdeklődés, illetve sikerült felkelteni az igényt, akkor már csak a bizalom elnyerése marad hátra. Merthogy ne legyenek kétségeink, még mindig merülhetnek fel kérdések a honlapunk látogatói részéről.

Megkérdezik maguktól, mennyire számít kockázatos lépésnek a vásárlás? Érdekelni fogja őket, hogy miért bízhatnak meg bennünk, a termékünkben vagy a szolgáltatásunkban? No és persze ott van még tényezőként a halogatás is.

Ha nem akarunk hosszan elnyúló sales folyamatokat, akkor a „miért épp most vásároljak” kérdésre is proaktív választ szükséges adni. A bizonytalanság, illetve a felmerülő kérdőjelek legapróbb tényezőit is ki kell iktatni annak érdekében, hogy a honlapunkon minél jobb arányban történjen meg az értékesítés vagy bármely más célkonverzió.

[2021.06.16.]

Megosztom:

Szólj hozzá! (Ehhez be kell lépned)
lap teteje
 
apróhirdetés
© SirOeshImpresszumMédiaajánlatSiteMap/Honlaptérkép • RandD: Jumu

Megnéztük a 10 éves jubileumi Total Dance Fesztivált - képekkel
Tíz éves lett a Total Dance,...

A Da Vinci-kód a Játékszínben
A Játékszín 50. jubileumi magánszínházi premierje december...

Mellékhatás a Centrál Színházban - kémia és érzelmek egy kísérlet tükrében
FAUN labirintus az A38 hajón - megnéztük a FAUN első magyarországi koncertjét
Progresszív metal triumvirátus a Barba Negraban
Happy metal party az Analog music hallban
A cselló metal királyai újra elvarázsolták Budapestet - Apocalyptica koncert a Barba Negraban
beszámolók még