2024. április 30. | kedd | Katalin, Kitti nevenapja

Regisztráció
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre

zenés állások
Oldal.info

Praktikus dolgok utazáshoz, nyaraláshoz

Itt a jó idő, egyre többen indulnak útnak: ki a tengerpartra megy, ki a hegyekbe. Egy azonban biztos: van pár praktikus tárgy, kütyü, amit mindenképp érdemes magunkkal vinnünk, mert hasznukat vehetjük. Apróságok ugyan, de mégis fontosak!

• Piperetáska

Akár bőrönddel, akár hátizsákkal indulunk útnak, jó, ha a piperedolgokat külön tesszük el. Ehhez beszerezhető cipzárral záródó, 100% pamutból készült kozmetikai táska a polokozpont.hu táskái közül, sőt akár egy szettet is vásárolhatunk. A nagyobba belefér a tusfürdő, a középsőbe egy szappan vagy a fésű, a kisebben pedig helyet kaphat a rúzs, a szemfesték. Ráadásul hímzést is kérhetünk ezekre a termékekre, így egyedi kis piperetáskára tehetünk szert.

Ha azonban repülőn utazunk, válasszunk átlátszó műanyag táskát! Egy rendelet előírja, hogy a gépre mennyi folyadékot, hogyan vihetünk fel. A tusfürdőt, sampont, szemfestéklemosót csak kicsi, visszazárható tégelyekben szabad felvinni kézipoggyászként. Jó előre felkészülni erre is.

1. Manikűrkészlet

Ha már a szépségápolásnál tartunk, ne feledkezzünk el a manikűrkészletről sem! Murphy törvénye szerint, ami elromolhat, az el is romlik. Így biztosak lehetünk benne, hogy épp a nyaralás közepén fog betörni a körmünk. Ez az apróság tönkreteheti a jó hangulatunkat is: a betört köröm mindenbe beakad, nem tudjuk jól használni miatta a kezünket.

A mini manikűrkészlet kis ollója másra is alkalmas lehet: kilógó cérna elvágására, dobozok, tasakok kibontására. Jobb tehát, ha magunkkal visszük ezt a kis neszesszert is.

1. Füldugó

Amilyen apró dolog a füldugó, annyira hasznos. Ha olyan helyen nyaralunk, ahol minden este partiznak a fiatalok, vagy túl hangos a zene a szomszédban, akkor nagyon fogunk örülni a füldugónak. De akkor is hasznát vesszük, ha a párunk horkol.

Ezt is betehetjük a piperetáskába, így biztosan nem kell keresgélni lefekvés előtt. Pihentetőbb lesz az alvás füldugóval.

1. Szemmaszk

És ha már elraktuk a füldugót, miért ne tennénk mellé egy szemmaszkot is? Nemcsak a csendre, hanem a sötétségre is szükség van ahhoz, hogy kellően kipihenjük magunkat. A szemmaszk egy buszos kiránduláson, repülőn utazva is jól jön, főleg, ha reggeltől estig tart az utazás. Ez sem foglal nagy helyet, akár egy zsebben is elfér. Azoknak kötelező darab, akik a nagy nyüzsgésben, idegen környezetben nem tudnak aludni!

1. Nyakpárna

Így már biztos a kényelem! Ha autós, buszos kiránduláson veszünk részt, kelleni fog a nyakpárna is. Sokan azért nem mernek bevállalni egy hosszabb utazással járó nyaralást, mert tudják, mennyire kényelmetlen a járműben aludni.

Pedig ezzel az egyszerű kis tárggyal ez a probléma is megoldható! Felfújható nyakpárnák is kaphatók, de puha textilpárnák is. Nem kell többet szenvedni a fájó nyaktól, ha valaki ezt használja!

Látható tehát, mennyiféle kis apróságon múlhat, hogy kellemesen telik-e a nyaralás. Az ember azért indul vakációzni, hogy feltöltődjön. Ne hagyjuk, hogy a bosszantó dolgok elvegyék a kedvünket a kirándulástól!

[2022.03.28.]

Megosztom:

Szólj hozzá! (Ehhez be kell lépned)