2024. november 21. | csütörtök | Olivér nevenapja
 
Regisztráció 
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre
 
 
 
zenés állások
Oldal.info
 
 
 

Világmárkák nyomában

Köztudott, hogy Franciország, Olaszország, valamint az Egyesült Államok és az Egyesült Királyság a világ legmeghatározóbb divat nagyhatalmai. Talán nem véletlenül, hiszen a híres tervezők nagy része ezekből az országokból származik.

Az olaszok társasági és kulturális életében például mindig nagyon fontos szerepet töltött be a divat. A helyiekről tudhatjuk, hogy szeretnek jó benyomást tenni az öltözködésükkel. Nincsen ez máshogy az USA-ban sem, ahol a divat folyamatosan változik, a tervezőknek állandóan újdonságokkal kell előrukkolniuk. 

Ebben a cikkben világmárkákat mutatunk be, amiket mindenki ismer és szeret.

A legnépszerűbb brandek nyomában

Mindenki ismer egy-egy olyan ruhamárkát, amely világszerte népszerű. A Borgo.hu márkás ruhái és cipői között bőven találni olyan darabokat, amiket ezek a gyártók dobtak piacra. Legyen szó amerikai, brit, olasz vagy éppen német brandről, a legtöbb már évek óta hódít. 

Ott van például a Heavy Tools, amit az 1980-as évek második felében alapított Walter Feldtänczer. Érdekesség, hogy kezdetben kerékpárok gyártásával foglalkozott, a későbbiekben azonban már snowboard deszkákat is tervezett. 

2002-ben került magyar kézbe a márka ruházati, valamint kiegészítő szegmensének szabadalma. Rá két évre nyílt meg itthon az első üzlet, ami hatalmas sikert aratott. A márkáról elmondható, hogy a kezdetben extrém sportol által ihletett termékeket prémium ruházati cikkekre váltották, ám magát a sportos gyökeret sosem hagyták el. A célközönség a 25-45 éves korosztály, akik sokat mozdulnak ki otthonról. 

A Borgo.hu Heavy Tools bakancsai például kiváló választások a hideg téli napokra. Amellett, hogy szinte bármihez viselhetjük őket, melegen tartanak, kényelmesek, nem utolsó sorban pedig strapabíróak. 

Egy sikeres magyar márka

A történet 1920-ban kezdődik, amikor a Dorogi Gumigyárban luxuscikknek számító cipők gyártásával kezdtek el foglalkozni. A magyar szakemberek tervei alapján készült változatok a hetvenes években vászonból megvarrt tornacipők voltak. Ezek voltak a “dorkó”-k. A rendszerváltás miatt viszont a márka háttérbe szorult, 2003-ban azonban sikerült újra feléleszteni.

Az elmúlt években bebizonyították, hogy van igény hazai gyártmányokra, van létjogosultsága a dorkóknak a magyar piacon. A világhírt a Magyar Tenisz Szövetséggel kötött megállapodás hozta el számukra, hiszen a magyar válogatott onnantól kezdve már csak Dorkoban játszik a világversenyeken.

Divatmárka a Nagy Almában

Van egy brand, aminek központja egyenesen Manhattan közepén, a divat fellegvárában van. A céget 1968-ban alapították meg, kezdetben nőknek és férfiaknak készítettek ruhákat, azóta azonban illatokkal és fehérneműkkel egyaránt foglalkoznak. 

Ez a Calvin Klein, amely a mai napig az egyik legnépszerűbb brand ezen a piacon. Talán nem véletlen, hiszen forradalmasították a reklámokat, a divatot, valamint a stílust. Egy CK darabot bárki és bárhol felismer, nemcsak a logó miatt. 

[2022.06.21.]

Megosztom:

Szólj hozzá! (Ehhez be kell lépned)
lap teteje
 
A sürgos egyének közötti kölcsön kínálat szolgáltatás [2024.11.21.]
Súlyos kölcsönök magánszemélyek között szolgáltatás [2024.11.21.]
apróhirdetés
© SirOeshImpresszumMédiaajánlatSiteMap/Honlaptérkép • RandD: Jumu

Megnéztük - szuperhősök és vikingek metal bulija a Barba Negraban
November 03-án két...

Megnéztük az Animal Cannibalst a Zene Házában - képekkel
Élő zenekaros koncertet adott az...

Megnéztük Horváth Tomi Halloween partyját a Barba Negraban
Valóban verhetetlen - Frank Turner visszatért Budapestre!
Álom Színházban jártunk - megnéztük a Dream Theater koncertjét Mike Portnoy visszatérésével
Hans Zimmer legendás zenéi élőben: Ilyne volt a New Dimension koncert Budapesten
Brit Floyd koncertbeszámoló - Ha nincs ló, tényleg jó a szamár is!
beszámolók még