Hogyan ösztönözheted az érdeklődőidet vásárlásra?
Amikor webáruházat szeretnél nyitni, egy kicsit kénytelenek vagy megismerkedni azokkal a lehetőségekkel, amelyek révén több terméket értékesíthetsz. Mivel a cél nyilvánvalóan az, hogy sikeresen menjen az üzlet, ennek érdekében minden eszközt érdemes bevetni.
Ne várj arra, hogy a sült galamb a szádba repül!
A GrenT Média webáruházakat készít azok számára, akiknek valóban fontos a gyümölcsöző vállalkozás, ehhez pedig olyan szakértő tanácsokkal is el tudnak látni a meglévő szakmai tapasztalatnak és tudásnak köszönhetően, amelyeket megfogadva még sikeresebbé válhatsz. Lehetőség többféle is van, a vásárlás ösztönzésére jó módszer a remarketing és az utánkövetés.
Mi az a remarketing?
A remarketing nagyon fontos eszköz minden webshop számára. A legtöbb érdeklődő nem lesz egyből vásárló, előbb megnézi az oldalt, ismerkedik a termékekkel, megjegyzi a kedvenceit. Gyakori, hogy az első látogatás alkalmával ebből még nem lesz vásárlás, s ha nem ösztönzöd, könnyen előfordulhat, hogy később sem válik vevővé.
A remarketing segítségével nem veszíted el a látogatóidat, hanem kapcsolatot építhetsz velük azáltal, hogy üzenetet küldesz számukra, természetesen olyat, ami érdekelni is fogja őket. A releváns tartalmak mellett megszólíthatod, felépítheted a bizalmat, a többszöri üzenettel cselekvésre ösztönözheted, sőt, akár kétirányú kommunikációt is elindíthatsz.
Hogyan érdemes élni vele?
A remarketingre alkalmas módszerek többféleképpen működhetnek, az egyes látogatók vagy éppen az érdeklődés témája szerint. Míg az előbbinél minden egyes érdeklődő számára olyan tartalmat jelenítesz meg, amik a fő termékeid, addig a másodiknál annak alapján lesz összeállítva a mondanivaló, hogy mit nézett meg. Ezenfelül jól működnek a tölcsér alapú értékesítési csatornák, amelyek fokozatosan építik a bizalmat. Így példának okáért a feliratkozásért járó ingyenes termék után egy kedvezményes ajánlat is következhet, amelyek révén megismerheti a potenciális vásárló azokat a dolgokat, amelyeket tőlünk vásárolhat, legyen az akár szolgáltatás vagy valamilyen tárgy.
Létre lehet hozni listákat is többféle szempont alapján, sőt, akár terület szerinti célzásra is lehetőséged van. A leiratkozókat is megpróbálhatod újra elérni, erre nagyon jók lehetnek a célzott hirdetések. Emellett érdemes upsell ajánlatokat is kialakítani azok számára, akik egy bizonyos terméket megvásároltak, javasolhatók kapcsolódó vagy kiegészítő áruk is, amelyek nagy valószínűséggel érdekesek lesznek a számukra.
A megfelelően felépített tartalommal, amelyet kifejezetten azok számára jelenítesz meg, akiket az érdekelni fog, folyamatos kapcsolatot tarthatsz fent a vásárlóiddal, akik számára érték mindez, s szívesebben fognak rendelni olyan webáruházból, ahol megkapják a kitüntetett figyelmet. A tartalom mellett szükség van arra is, hogy az arra alkalmas szoftverekkel valósítsd meg mindezt.
[2022.07.21.]