Home office szabályzat online
Mindenkinek sokféle ügyet kell intéznie, nem véletlen, hogy az elektronikus megoldások egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, hiszen rengeteg időt és energiát megspórolhatunk általuk.
Egy cég vezetőjeként számtalan intéznivalóval szembesülünk
Cégvezetőként külön jelentősége van a különböző ügyviteli terheknek, nem is beszélve arról, hogy számos jogszabály olyan gyakran módosul, hogy egyáltalán nem könnyű mindig mindent ennek megfelelően intézni. Az egyik nehéz terület éppen az otthonról történő munkavégzés, de szerencsére már elérhető olyan home office szabályzat online, amely segít a megfelelő kereteket biztosítani ehhez.
Az otthonról történő munkavégzés sajátosságai
A home office többféle szempontból is egy speciális helyzet, akár átmeneti, akár hosszú távon működő megoldásról van szó. Számos aspektusa lehet, mint az, hogy milyen eszközöket bocsátunk a munkavállaló rendelkezésére, s azokon milyen formában gyakorlunk ellenőrzést. Minden ilyen típusú helyzet már önmagában is maga után vonja, hogy kialakítsuk a megfelelő kereteket, s az eKRS-en keresztül pontosan erre lesz lehetőségünk.
Mi az az eKRS?
Az eKRS egy elektronikus, jogi ügyintézésre alkalmas platform, amelyen keresztül számos feladatot gyorsan és könnyedén nyélbe üthetünk, anélkül, hogy el kellene mennünk személyesen az ügyvédhez.
A felület a KRS Ügyvédi Iroda online szolgáltatása azok számára, akik nem tudnak vagy nem szeretnének személyes jogi konzultációt igénybe venni, ám szükségük van olyan megbízható szakmai háttérre, amely biztosítja, hogy a létrejött dokumentumok megfeleljenek a legfrissebb elvárásoknak és törvényi, jogszabályi kereteknek egyaránt.
Az eKRS pedig pontosan ezt biztosítja. Az itt létrejött dokumentumok és szerződések teljes értékűek, adott esetben bíróság előtt is megállják a helyüket, ellenben teljesen elektronikusan zajlik a teljes folyamat, beleértve a regisztrációt és az ügyfélazonosítást is.
Mit tartalmaz a home office szabályzat?
Ezt a szolgáltatást választva rendelkezni fogunk a vonatkozó munkajogi és adatvédelmi szabályok rögzítésével, ami egyértelművé teszi a helyzetet, mind a munkáltató, mind a munkavállaló számára. A dokumentumban szabályozásra kerülnek a juttatások és a költségek, a munkáltatói ellenőrzés keretei, valamint a munkaidő nyilvántartásának szabályai egyaránt.
Az ügyintézés gyorsan és rugalmasan történik, s személyes jelenlétet nem igényel egyik fél részéről sem. Ráadásul fix és kedvező díjért lehet mindez a miénk.
A regisztráción keresztül az eKRS-en keresztül létrehozott dokumentumok és szerződések a későbbiek folyamán is elérhetőek, letölthetőek vagy nyomtathatóak is igény szerint, ezért nem kell attól sem tartani, hogy esetleg az anyagok elveszhetnek.
Az otthonról történő munkavégzés szabályozásán felül pedig további kilenc ügycsoport, s azon belül rengeteg ügy elintézhető akár otthon, akár az irodában ülve, mindössze néhány gombnyomással. Legyen egyszerűbb a jogi ügyintézés is mostantól!
[2022.07.23.]