Neked van már céges blogod?
Lehet, hogy most azt gondolod: “Jaj, ne, már itt is ez a téma?”. Bizony, még a csapból is a blogolás folyik, ám ha neked még nincs blogod, de nem is tervezed, hogy legyen, mert szerinted elavult és semmi értelme, akkor ez a cikk éppen hogy neked szól!
Ezért aztán arra biztatunk, hogy adj még egy esélyt a blog témának, és a cikkünk végére érteni fogod, miért ragaszkodtunk hozzád!
A keresőoptimalizálás fontos!
De nem minden! Szóval ha adsz esélyt annak, hogy megértsd annak a jelentőségét, hogy szükséges egy céges blog, akkor feltétlenül kérj eseti konzultációt a Klikkmarketingtől.
Ha ezt megteszed, akkor látni fogod, hogy miért nem csupán a keresőmotorok kiszolgálásáról szól a blogolás. Mert roppant fontos, hogy minél több friss és hasznos tartalmad legyen ahhoz, hogy a Google előre sorolja weboldaladat, de ez még csak a blogolás hasznának az egyik fele.
Persze próbálkozhatsz előrekerülni fizetett hirdetések által, de mondd, miért adnál pénzt olyanért, amit “ingyen” te magad is el tudsz érni, miközben még van egy csomó járulékos nyereséged is?
Érdekel ugye, hogy miket nyerhetsz még a rendszeres, vagyis a heti egy blogbejegyzéssel? Mutatjuk is!
Egy blogbejegyzés ezer élete
Jó-jó, nem esünk túlzásokba, valóban nincs ezer élete, de hogy legalább egy tucatnyi célra fel tudod használni, az biztos. Hozzuk a legütősebbeket!
-
A heti blogcikk köré tudod építeni az adott hét teljes tematikáját, vagyis megoszthatod a Facebook oldaladon, a zárt csoportodban, az Instagram story-dban linkkel, a feededben képpel, sőt ha ügyes vagy, a biodban is folyamatosan frissítheted a heti blogbejegyzés linkjét, sőt heti egy hírleveled is megvan már így.
-
Ha szereted a videós tartalmakat, akkor a bejegyzés tartalmából összedobhatsz egy klassz videót is, ezzel is tovább növelve a forgalmadat.
-
Egy célirányosan megfogalmazott cikk segíthet a konverzióban is, ugyanis ha a témához kapcsolódó termékedet emeled ki a közösségi platformokon és az e-mail marketingedben, akkor a blogot linkelve máris irányba tudod terelni az olvasóidat - természetesen a vásárlás felé.
-
A blogod egyes részleteit felhasználva alkalmazz olyan bejegyzéstípusokat, amiket amúgy nem igazán szoktál bevetni. Hidd el, meg fogja tenni a hatását!
Állj csak neki blogolni!
Az első cikk megírása talán nehezen fog menni, de ahogy írod majd őket hetente, egyre könnyebb lesz, főként úgy, hogy látod az előnyeit is. Hogy támogatja a hirdetéseidet, hogy sokkal változatosabban, mégis összeszedettebben tudod átadni a közönségednek azt, amit szeretnél. Hogy megcsillogtathatod a szakmai oldalat is, sőt akár az újonnan érkező kollégák akár tananyagként is tudják majd használni a korábbi blogbejegyzéseidet. Sőt még az oly mostohának vélt hírlevelezés is új értelmet nyer általa, hiszen nem kell megfeszülnöd, hogy mit is küldj ki hétről hétre!
Így azért már másként hangzik, ugye? Esetleg már az első téma is megvan? Jó írást neked!
[2022.10.18.]