1000 emberrel szerepel együtt új klipjében a magyar zenekar
Nemrég debütált a The Kolin és a legnagyobb hazai kávémárka közös videoklipje, amely nemcsak a speciális technológia, de a klip szereplői miatt is különleges. Az ismert zenekar több mint ezer emberrel együtt szerepel új klipjében. A U&I című zene egy nem mindennapi barátságról, a baráti elfogadásról szól, amelyet a video sokszínűsége is tükröz.
Hogyan kerül össze egy kávémárka és egy szintipop zenekar egy fesztivál kellős közepén? Erre csak a The Kolin és a legnagyobb hazai kávémárka tudja a választ, hiszen a nyár folyamán közösen vágták nagy fába a fejszéjüket: elhatározták, hogy közösségi videoklipet forgatnak az EFOTT-on Miskolcon, amelyben így több mint 1000 ember szerepel. Februárban tért vissza hosszú idő után a 2007-ben alakult The Kolin zenekar, akik valami nagy durranást szerettek volna visszatérő számukhoz, a U&I-hoz.
„Sokat gondolkoztunk, hogy hogyan lehetne valami nagyon friss és új dolgot hozni a U&I-hoz készülő videoklipben. Aztán eldöntöttük, hogy egy igazi közösségi videót készítünk, amiben jókedvű hús-vér emberekkel szerepelhetünk együtt, de még mindig ott volt a kérdés, hogy mindezt hogyan oldjuk meg, hiszen egy átlagos forgatáson lehetetlen, hogy ezer embert szerepeltessünk egy videóban. Így jött képbe a NESCAFÉ, akik ugyanilyen laza, bulis arcokat akartak elérni a nyári fesztiválok alatt, mint mi, tényleg szerencsésen egymásra találtunk” – mondta el a kezdetekről Márk, a zenekar tagja.
Lájk, ha kedveled a retro magyar dalokat.
Linczényi Márk azt is elmondta, hogy a klip zenéjét egy mély barátság ihlette, amely középpontjában a baráti elfogadás áll. Hiszen szerinte mindig fontos, hogy az ember életében legyen egy biztos pont, állandóság és megértés. Ezt pedig egy igazán jó barát biztosíthatja, aki mindig megért minket.
Így a márka és a zenekar, amely 2009-ben Berlinben képviselte hazánkat a MTV European Music Awards versenyen, egy olyan klipet álmodott meg, amely illik az elfogadás tematikájához és amelyben őszinte, valódi arcok tűnnek fel, amire az EFOTT tökéletes helyszínnek bizonyult. A The Kolin ötödik videoklipjén összesen 300 órát dolgoztak, ebből 14 óra volt csak a videó egyes mozdulatainak felvétele, majd az EFOTT helyszínen napi 10 órán keresztül fotózták a klipszereplőket, ehhez jött hozzá a vágás és a különleges technika, amely során a szereplők fotóit összefűzték a szakemberek.
A technológia, amellyel a videó készült attól különleges, hogy először felvették a háromtagú zenekarral a teljes zene táncmozdulatait, majd az EFOTT vállalkozó kedvű fesztiválozói leutánozták ezeket a mozdulatokat. A róluk készült képeket egymásba fűzték, amelyből egy folyamatos mozgást kaptunk. Így jött létre a végeredmény, amelyben több mint ezren szerepelnek.
Nézd meg a videot!
- Merlin -
[2014.09.10.]