A Sony legújabb reklámfilmjében most először drónnal készített felvételekkel örökítette meg a tűzijáték csodálatos színeit
A Sony bemutatta legújabb reklámkampányát, amely az X90C BRAVIA™ 4K Ultra HD TV ragyogását hivatott kiemelni „minden részletet ünnepel” címszóval. A legújabb TV a Sony X1-es processzorával a legjobb képminőséget biztosítja, bármit is nézel, okos felhasználói élményt nyújt az Android TV-nek köszönhetően, mindezt egy elegáns, 4,9 mm vékony külsőbe csomagolva.
A tűzijáték erős vizuális képet fest, amely ideális a Sony 4K TV képességeinek bemutatására. Az olyan innovatív filmes technikák használata, mint a drónos felvételek, igazán különleges látószögből készített képek elkészítésére adtak lehetőséget. A reklámfilm készítése során semmilyen speciális effektet nem használtak.
Ben Tricklebank rendező elmondta: „A drónok segítségével a reklámfilmhez olyan felvételeket tudtunk készíteni, amelyek valóban innovatívak, és különleges megközelítést adnak, olyanokat, amelyekről azt éreztük, hogy a nézőknek egy teljesen új nézőpontot nyújtanak.”
„Remélem, hogy amikor az emberek megnézik az új reklámunkat a Sony 4K TV-jükön, látni fogják, milyen magas színvonalúak a részletek és a kontrasztok, amelyeket az erőteljes 4K X1-es Processzor és a kizárólag általunk használt TRILUMINOS Kijelző™ technológia együttesével hozzák létre az életszerű, élénk színeket. A filmzene, amelyet egy új, lecsupaszított verzióban vettünk fel kifejezetten a reklámhoz, azt mutatja be, hogy a Sony 4K nemcsak a hihetetlen képminőségről, hanem hangminőségről is szól - a magával ragadó zene valóban megörökíti a pillanatban rejlő érzelmeket.” – mondta Mikio Nakazawa, aki a Sony Europe páneurópai Brand Activation vezetője.
A Sony 4K Ultra HD TV reklámfilm zenei aláfestése Kygo ft. Conrad Sewell Firestone című számának remix változata.
A filmzenéről beszélve Kygo elmondta: „Megtisztelő számomra, hogy a Sony a “Firestone” című számomat választotta a lenyűgöző látványvilágú BRAVIA reklámjához. Nagyon élveztem a közös munkát, és a zenészek, akikkel együttműködtem az új felvétel során, egy olyan megújult hangzást adtak a számnak, amely tökéletesen illeszkedik a reklámfilm látványelemeihez.”