Zenei ízelítő Memphis-ből
2006 karácsonyára jelent meg a memphisi Criminal Manne-el közös „Atlanta 2 Memphis”, amely ismét egy igazi, hamisítatlan crunk darab.
A helytöltő intró után máris kezdetét veszi az őrjöngés, és nem áll le egészen az outróig. Röviden ennyit lehet mondani erről a lemezről.
A dalok ezúttal mintha egy kicsit ugyanolyanokra sikeredtek volna, úgyhogy kell egy-két hallgatás, amire egyáltalán meg tudjuk különböztetni őket egymástól. Ehhez jön még az a szomorú tény, hogy Criminal Manne orgánuma nem valami spéci, inkább a futottak még kategóriába tartozik. Ettől eltekintve persze a kőkemény basszusok nagyon ütnek, és az ijesztő szintetizátorok nagyon ülnek.
A mára veteránnak számító Pastor Troy hozza a tőle megszokott színvonalat. Sajnos azonban szövegileg nincs olyan momentuma a lemeznek, amit ki lehetne emelni, és az egyetlen nóta, ami nagyobb odafigyelésre adhat okot, az a „Crossroads” remixe, melynek eredeti verziója Pastor Troy előző lemezén („By Choice Or By Force”) kapott helyet.
Az album egyébként dupla korongként jelent meg, így bonuszként kapunk egy lelassított cuccot is. Ezek az úgy nevezett „screwed & chopped” verziók az USA déli hip-hop szcénájának egyik jellemzője.
Texas és Georgia környékén szinte minden lemez megjelenik ebben a – számunkra nehezen emészthető – változatban is. Most abban a szerencsés esetben vagyunk, hogy egyben megkapjuk a két verziót, és belekóstolhatunk a déli ízekbe. Mindent összegezve ez a korong nem az a korong, amiért rohanni fogsz a boltba. Persze ha valaki szereti Pastor Troyt, és az ordibálós, szélsőségesen kemény, déli rap zenét, annak kihagyhatatlan, de a többiek inkább hanyagolják.
- Hóember -
[2007.02.23.]