Bemutatták az év szenzációját a Kék Gyémántot - Keresztes Ildikó dallal köszöntötte
Budapest belvárosának egyik legpatinásabb szállodájának márványtermében ünnepelte 1 éves, magyarországi születésnapját az Erno Laszlo kozmetikai világcég november 19-én.
Az exkluzív eseményen, amely egyúttal a forgalmazó cég a Simon és tárasai Kft legújabb, Kék Gyémántra keresztelt termékének bemutatója is volt, kiváló művészek gondoskodtak a fergeteges hangulatról, s emellett számos ismert személyiség tette tiszteletét.
Magyarok a nagyvilágban – sikeres és elismert magyarok a nagyvilágban. Egyikük pedig Erno Laszlo, azaz Dr. László Ernő, a világhírű, magyar származású bőrgyógyász-kozmetológus, akit a korabeli pesti sajtó ruházott fel az „asszonyfiatalító” jelzővel. A háború előtt kivándorolt Amerikába, ahol felfedezte magának a celluloid istennő, a filmipar, s csodakrémjeivel hamarosan ő lett a hollywoodi sztárok kedvence. Úgy hírlik, hogy nehezebb volt hozzá bejutni, mint a Fehér Házba.
Madonna jól választott
Az Erno Laszlo termékek luxuskategóriás, vitathatatlan hatású, bőrregeneráló, - feszesítő és - fiatalító kozmetikai készítmények, amelyeket olyan hírességek használtak, mint Greta Garbo, Audrey Hepburn, Marilyn Monroe; ám korunk ünnepelt dívái, így Madonna és Nicole Kidman is Erno Laszlo mellé teszik le a voksukat. Sőt, Johnny Depp és Brad Pitt is állítólag ezeknek a termékeknek köszönheti fiatalos kinézetét.
A Boscolo New York Hotelben megtartott rendezvényen a gyémánttorkú Keresztes Ildikó, a jazz hazai nagyasszonya, Bódy Magdi, valamint a fiatal énekesnő, Mona is énekelt – bár szemmel láthatólag egyiküknek sincsen szüksége fiatalító krémekre. Ivan – aki a műsorvezetői szerepet is ellátta – Michael Jackson előtt tisztelegve, előadta a You Are Not Alone című balladát, s sajnálatát fejezte ki, hogy a Pop Királya plasztikai sebésze helyett nem Erno Laszlo termékeihez fordult.
A zenei műsor zárásaként elénekelte Új vágy ébred bennem című dalát, aminek érdekessége, hogy a hozzá tartozó klipet az Erno Laszlo Kék Gyémánt kampányának két ismert arcával, Csomor Csillával és Joó Gézával készítette a nyáron, Afrikában.
Csilla – aki szebb, mint valaha – bájait alig takarva adta nevét és arcát az új termékhez. Elmondása szerint Erno Laszlo kozmetikumai megkérdőjelezhetetlenül hatásosak, kedvezőbb árúak, s kevésbé fájdalmasak, mint bármilyen plasztikai beavatkozás.
Az esten talán Joó Gézának jutott a legátfogóbb szerep, mivel nemcsak az érettebb férfiakat képviseli a plakátokon, hanem az esemény főszervezője is volt egyben.
Ráadásul hiteles, mert évek óta lelkes felhasználó. Avagy rajongó, hiszen – ahogy az est folyamán megszólaló kozmetikus, törzsvásárló, a forgalmazó cég képviselője Simon Rita, egy női magazin tulajdonosa, Csák Tamás elismert fiatal modell, s sokan mások kifejtették – aki egyszer kipróbálja a szépség angyalának termékeit, az biztosan rajongójukká válik.
- zene.hu -
[2009.11.24.]