A cinizmust szeretem - egy darabig.
Jogos, az aréna minden pontján jelen lenni - főleg egyszerre - igen nagy nehézség volna, ám körbejárni azt lehetett.
Az álló, és ülő helyek egy jó részénél is megfordultam, így korrigálva némileg - valóban nem az összes pontján az arénának -, de sok helyén ott lehettem, így én is arról tudok beszámolni, ahogy láttam, hallottam, éreztem a koncertet.
Viszont érdekelne, hogy a "sok - bár nem minden - szempontból" férfimunka-koncert melyik részében talált kivetnivalót?
Ha bármit is fel lehet róni, "hibának", az kimerül az első 3-4 dalban érződött drukk hatására itt-ott felcserélt szöveg a dalokban, de ez talán belefér a költői szabadság kategóriába :-)
Személy szerint mindenesetre örülök, hogy ott lehettem, és annak is, hogy olyan láthattunk, hallhattunk, amilyet hazai viszonylatban más előadóktól aligha... gondolok itt arra, hogy pl. Demjén Ferenc és Koncz Zsuzsa koncertjeire is hasonlóak a jegyárak, ugyanakkor a hangi és látványelemek...
T .Baloo,
Köszönöm az értékes, technikai részletekben gazdag kiegészítést, ami jelentősen gyarapítja információink többé kevésbé széles tárházát. A nyilvánvalóan objektív tényekre alapuló adathalmazhoz három apró, szubjektív megjegyzést engedjen meg tennem.
1. Amit olvasott, nem elemzés volt, hanem beszámoló arról, ahogy láttuk, hallottuk, éreztük a koncertet.
2. Ön rendkívül szerencsés, hogy az Aréna minden pontján jelen tudott lenni a koncerten és meg tudott győződni arról, hogy ott ugyanazt a profi hangzást produkálták. Mi nem voltunk erre képesek, sajnos csak egy jól körülhatárolható területén voltunk az objektumnak, és konkrétan ott nem tudtuk annyira élvezni a hangzást, mint már sok esetben korábban Ákos koncerteken. Talán ez volt az a pár négyzetméter, ami Önnek mégiscsak kimaradhatott, midőn az Aréna minden pontjáról meggyőződött a profi hangzásról.
3. A koncert sok - bár nem minden - szempontból férfimunka volt. Szerintem.
Úgy érzem, egy célunk közös: legyünk még olyan Ákos koncerten, amiről csak és kizárólag a legjobbakat mondhatjuk el. Szubjektíve vagy objektíve. Végül is mindegy is.
A T. cikkszerző figyelmét szeretném felhívni arra, hogy a korábbi lemezeken sem vitték túlzásba a zenekar tagjai a részvételt - nyilván a Főhős döntése volt ez. A régebbi nóták maximum annyiból állnak közelebb a zenekar tagjaihoz, hogy már sok-sok éve nyomják őket. Ne feledjük, a csapat közel 10 éve játszik ebben a felállásban.
A koncertre kilógatott L-A hangtechnika brutálisat szólt, a fények, és minden teljesen rendben volt. A zenekar megvilágítása szintén teljesen helyén volt.
Sajnos ebben a cikkben sem esett szó arról, hogy a színpadon erősítők, és ládák NÉLKÜL játszott a banda, full high-tech megoldással, ahogy arról sem szólt a fáma, hogy milyen irdatlanul jól szólt a pergő, és a cinek hangja is valami elképesztő lecsengéssel szólalt meg. A gitár soundok pedig egyenesen az égbe emelték a hallgatót - csak kérdezem, hátha valaki tudja, hogy mivel hajtották őket? Avalonnal? - a bőgő "teste" pedig úgy segítette egymást a lábdobbal,. ahogy hazai produktumban még sosem hallottam - én legalábbis.
És mindezek felett, összességében Mr. Snoopy olyan munkát végzett, amivel gyakorlatilag az Aréna minden pontján ugyanazt a profi hangzást produkálták. Ennyit az elemzésről.
:-P