Jól startolt a Hungary's Got Talent
A szombati showműsorok is remek nézettségeket értek el. A Hungary’s Got Talent volt az egyetlen műsor a 41. héten, amely 30 százalék feletti közönségarányt ért el, ez nézőszámban rögtön a második hely megszerzését jelentette.
A múlt héten visszatért a képernyőre A Konyhafőnök, immár a harmadik évadával, átlagosan közel 22 százalékos közönségarányt szállítva főműsoridőben, a 18-49-es korosztály körében. Kiemelkedő nézettséggel startolt a Hungary’s Got Talent is, ami 30,4 százalékos közönségarányával a múlt heti nézettségi toplista második helyén nyitott.*
Harmadik évadával tért vissza a képernyőre A Konyhafőnök, az ország legnépszerűbb főzős showműsora. A 41. héten a 18-49-es korosztály körében felállított nézettségi lista első 20 helyéből négyet is A Konyhafőnök szerzett meg. A listáról elmondható, hogy ismét RTL-hangsúlyos, mivel két helyet leszámítva a top20-ból mindegyiken RTL Klubos műsorszám található.
Az RTL Klub napi sorozatai magabiztosan nyerik sávjaikat, az Éjjel-nappal Budapest legnézettebb adása október 8-án, csütörtökön volt, ekkor 20,4 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban. A Barátok közt közönségaránya az elmúlt hetekhez képest emelkedett, szintén csütörtökön érte el a legjobb számait, amikor az éppen tévé előtt ülők 25,6 százaléka követte a Mátyás király tér lakóinak történetét, ez a múlt hét harmadik legnézettebb műsora volt a 18-49-es korosztályban.
Jól teljesítenek az RTL Klubon látható, hetente jelentkező külföldi sorozatok is, a Castle 20,9, a Szulejmán 21,2, a Dr. Csont 18,3, a CSI: Helyszínelők 16,7 százalékos közönségarányt ért el 18-49-ben, ezzel könnyedén nyerve saját sávját.
A szombati showműsorok is remek nézettségeket értek el. A Hungary’s Got Talent volt az egyetlen műsor a 41. héten, amely 30 százalék feletti közönségarányt ért el, ez nézőszámban rögtön a második hely megszerzését jelentette. A showműsor után jelentkező Gyertek át szombat este! című game show a 40. héthez képest jelentősen erősödött, 19,9 százalékos közönségarányt elérve a 18-49-es korosztályban.
A vasárnap este a moziműsorok ideje az RTL Klubon. A Karib-tenger kalózai című kvadrológia harmadik epizódja 22,3 százalékot ért el a 18-49-es célcsoportban, mellyel a múlt hét negyedik legnézettebb műsora lett.
Az RTL Klub és a hozzá tartozó kábelcsatornák a 41. héten főműsoridőben, a kereskedelmi korcsoportot vizsgálva átlagosan 35 százalékos közönségarányt értek el, míg a második helyen a TV2 Csoport található jelentősen lemaradva, mindössze 15,2 százalékkal.
[2015.10.12.]