Íme a harmincegyedik! Bemutatkozik az OIRO & Oláh Ibolya Múzeum
Ismét bemutatunk egy rajongói oldalt, amelynek tulajdonosai reménykednek, hogy esélyesek lehetnek a végső diadalra is.
2004-ben, mikor Ibolya feltűnt a Megasztárban, létrejött az OIRO, Oláh Ibolya (Első) Rajongói Oldala. Honlapunk központi szerepet tölt be a rajongók körében, s a fórumnak köszönhetően virtuális találkahelyül szolgál. A főoldalon friss, hiteles információkkal látjuk el olvasóinkat, s tudósítunk a fontosabb eseményekről. – ismertette a pályázatot Király Szilvia szerkesztő, az Oláh Ibolya Múzeum alapítója.
Honlapunk 2006-ban kibővült az Oláh Ibolya Múzeummal, melynek egyedisége elsősorban áttekinthetőségében és teljes körűségében rejlik. Az OIRO menüpontjainak többsége a Múzeum egyes részeibe vezet. Itt kategorizálva, részletesen és időrendben ismerkedhet meg a látogató Ibolya pályafutásának állomásaival, valamint annak értékeivel (hang- és videofelvételek, fotók, riportok stb.), melyeket a rajongók segítségével gyűjtünk, s őrzünk a jelen- és utókor számára. Kreatív alkotásaik (versek, rajzok, háttérképek stb.) és élménybeszámolóik által felidézhetjük egy-egy koncert, vagy akár egy egész időszak hangulatát. Továbbá megtalálható minden kiadvány ajánlója (leírás, borító), amin Ibolya szerepel.
Böngészés közben Ibolya Zenedobozának köszönhetően részleteket hallgathatunk Ibolya összes dalából, köztük a nemrég megjelet El merem mondani c. albumból is ízelítőt kaphatnak az érdeklődők. Az új lemez megjelenésének alkalmából szavazást is indítottunk honlapunkon.
Az OIRO napi látogatottsága átlag 300, mely napi 1500 oldalletöltést jelent. Oldalunk megtalálható az iwiw-en is, s többször írt rólunk a sajtó is. Mostanában többször üzent rajongóinak maga Ibolya is, oldalunkon keresztül.
Az OIRO hatására újabb honlapötletek születtek, barátságok szövődtek. Létrejött egy társaság, melynek tagjai szinte minden Ibolya-programon képviselik honlapunkat.
Ajánld barátaidnak!
Ha szeretnéd, hogy továbbjusson az OIRO & Oláh Ibolya Múzeum akkor ajánld ismerőseidnek anyagunkat.
A kialakult mezőnyből azon oldalak jutnak a legjobb 10 közé - azaz a döntőbe -, amelyekről szóló cikket a legtöbben olvasták el a megjelenést követő egy hétben. A győztes az a homepage lesz, amelyre a döntőben a legtöbb olvasó szavazott. Az utolsó körben egy IP-címről egy voksot fogadunk el, illetve mindent elkövetünk, hogy a győztes ne kerüljön jogosulatlan előnyhöz.
A legnépszerűbb oldal mellett a szakmai zsűri kiválasztja a legjobb homepage-et is.
– zene.hu –
[2010.04.06.]