Reagált a NeoFm a Class Fm közleményére
"Aki erőből rádiózik, annak izzadtságszagú a műsora"- állítja Bochkor Gábor, a hazai kereskedelmi rádiózás reggeli showműsorának megteremtője, reagálva a Class azon közleményére, melyben a piaci vetélytársának kiütéséről "padlóra küldéséről" álmodozik.
"Ráadásul az elmúlt tizenkét hónapból nyolcban – a teljes lakosság körében - a Bumerángot hallgatták többen, mint a Morning Show-t" - teszi hozzá a mikrofonmágus
"A rádiózás nem valaki ellen van, hanem a valakiért, és ez a hallgatóság." - reagált Bochkor Gábor a Class FM nemrég megjelent, a Morning Show-t favorizáló közleményére, melyben a két nagy kereskedelmi rádió "éveken át tartó küzdelméről" ír.
A NeoFm közleményében kiemeli: bár előfordult, hogy a Class által kedvelt 15-49-es célcsoportban, a teljes napokat nézve, a ClassFM többször vezetett, az viszont tény, hogy a reggel mért adatok szerint a Bumeráng az elmúlt 12 hónapban 8 alkalommal volt hallgatottabb, mint a Morning Show.
Földes Ádám, a NeoFm vezérigazgatója kiemelte: "A Bumeráng hallgatottsági fölénye ráadásul nem egy szűkebb célcsoportban, hanem a teljes lakosság körében igaz, nekünk minden hallgató, korosztálytól függetlenül fontos". Földes azt is kiemelte, hogy a 15-49-es korosztály, a társadalmi és gazdasági változások miatt - kereskedelmi szempontból – már rég nem olyan kiemelt célcsoport.
[2011.12.01.]